3445
Sök

240 panel i 142

Weber frälst!
223 Inlägg
19 april 2008
Trådstartare
#1
Hur mkt modifikationer behövs för o få in själva instrumentbrädan i en 142 -73???

Har nte tänkt o ta instrumenten utan bara översta brädan...

194 Inlägg
20 april 2008
#2
borde inte va allt för stökigt, fästena på höger och vänster sida är väll de enda som behövsbytas! DOCK! ska du ha nya 240 brädan kan det bli jobbigt tongue (själv bytt från 75bräda till 81+ bräda) ditt liv blir nog enklare om du bytte till vanliga gamla 240 brädan, då bör ditt instrumenthus passa också smile så ditt instrument passar EJ i nya 240 brädan!


Weber frälst!
223 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
#3
men d e ju ingen skillnad på 242 -75 bräda och 142 -73 bräda....är ju ute efter d där extra utrymmet bredvid instrumentena cool

Jajjemen!
1 512 Inlägg
20 april 2008
#4
Jag skulle nog byta till den äldsta 140 brädan ja. Den är snygg om man river ur alla insrument å sätter en aluplåt hela vägen istället smile

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Weber frälst!
223 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
#5
Manne skrev:
Jag skulle nog byta till den äldsta 140 brädan ja. Den är snygg om man river ur alla insrument å sätter en aluplåt hela vägen istället smile

men då kan jag inte ha hastighetsmätaren kvar....ska ju vara en gatbil så kan inte köra utan hastighetsmätare...

194 Inlägg
20 april 2008
#6
va nej tongue jag hade inte en sådan bräda som du har i din 142 i min 240 -75a tongue men som sagt byter du till nya så lär du byta fästen på sidorna och koppla om sladdarna lite, och du kommer inte kunna ha kvar ditt instrumenthus om du inte moddar om!



Sök