borde inte va allt för stökigt, fästena på höger och vänster sida är väll de enda som behövsbytas! DOCK! ska du ha nya 240 brädan kan det bli jobbigt (själv bytt från 75bräda till 81+ bräda) ditt liv blir nog enklare om du bytte till vanliga gamla 240 brädan, då bör ditt instrumenthus passa också så ditt instrument passar EJ i nya 240 brädan!
va nej jag hade inte en sådan bräda som du har i din 142 i min 240 -75a men som sagt byter du till nya så lär du byta fästen på sidorna och koppla om sladdarna lite, och du kommer inte kunna ha kvar ditt instrumenthus om du inte moddar om!