19 april 2008
Trådstartare
Hej.
Har nu börjat märka att varv räknaren och temp givaren har börjat hoppa när man kör dom kan hoppa upp dubbelt så mycket för att sen sjunka igen.men bilen går som den ska tror jag. Vad kan va fel? far har nu exakt samma fel på sin 944 gl min är en 945 LTT -97.
Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!