4370
Sök

Biltema "Angel eyes" Kan de passa om man trycker i dom i 940 lycktorna?

84 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
Halloj!

Undrade ifall det är någon som vet ifall BILTEMA "Angel eyes" passar i 940 lycktorn? skulle vara ganska coolt ifall dom passade man skulle ju få ett ganska nice utseènde wink

Tack för svaren i förhand!

726 Inlägg
20 april 2008
passar å passar, dom är ju universal så du lär ju få fästa dom själv,

84 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
__r0b1n skrev:
passar å passar, dom är ju universal så du lär ju få fästa dom själv,

Jo de vet jag med jag menar med storleken och sånt...

OO=00=OO
132 Inlägg
20 april 2008
Reflektorerna är ju inte runda på en 940 så det skulle inte se bra ut hmm inte i mina ögon iaf. i biltemas universal angeleyes är det ju 4st ringar i 2 storlekar om jag inte minns fel smile sen är det nog ingen lek att få dom att sitta snyggt...

Det är bara döda fiskar som följer med strömmen

84 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
SPOOL skrev:
Reflektorerna är ju inte runda på en 940 så det skulle inte se bra ut hmm inte i mina ögon iaf. i biltemas universal angeleyes är det ju 4st ringar i 2 storlekar om jag inte minns fel smile sen är det nog ingen lek att få dom att sitta snyggt...

jo du kanske har rätt men de skulle vara najs att testa.. jo de är två olika storlekar.. skulle se bra grymmt ut ifall man får dit dom bra å så skulle jag tro och lite anorlunda..

OO=00=OO
132 Inlägg
20 april 2008
Skulle nog se lite fräckt ut på kvällen/skymningen men på dagen vettetusan... men har du tålamod och orken så kör på kan ju bli snyggt

Det är bara döda fiskar som följer med strömmen

84 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
SPOOL skrev:
Skulle nog se lite fräckt ut på kvällen/skymningen men på dagen vettetusan... men har du tålamod och orken så kör på kan ju bli snyggt

ahh jag har tänkt på de jag å hur dumt de ser ut på dan...

Sök