Har kopplat in slutsteg och en 12" bas i bilen.. men det jag är fundersam på är att det lyser en röd lampa där det står high power på... sen finns det en lampa som det står high current ( grön ) som ej lyser... vad är det för skillnad ? gör det något om den röda lampan lyser och inte den gröna ? någon som kan nått om detta?
Har kopplat in slutsteg och en 12" bas i bilen.. men det jag är fundersam på är att det lyser en röd lampa där det står high power på... sen finns det en lampa som det står high current ( grön ) som ej lyser... vad är det för skillnad ? gör det något om den röda lampan lyser och inte den gröna ? någon som kan nått om detta?
slutsteg: Rubicon 404
Skillnaden är väl egentligen att "High Power" innebär hög effekt/kraft medan "High Current" direktöversatt betyder hög strömstyrka, aka kräm.