Jag håller på med en låda till mina två 12er, den är: 91cm Bred 41cm Höjd 42cm Djup
och lådan är uppdelad på mitten inne i lådan. jag ska ha 2 basportar, (1 basport på varje sida) måste basporten vara 4tum, eller går det bra med snäppet mindre, får ej plats med 4tums port, eller kommer det låta skit? / lukas
Rekommenderat för så stor låda är 400-540cm2 portarea En 4" port = 81cm2
Vad är det för basar ?
Okej, så jag måste ha 4tum? låter det väldigt dåligt annars?, den är upp delat, så det är som två olika lådor fast dom sitter ihop...jag har mds / lukas
Rekommenderat för så stor låda är 400-540cm2 portarea En 4" port = 81cm2
Vad är det för basar ?
Okej, så jag måste ha 4tum? låter det väldigt dåligt annars?, den är upp delat, så det är som två olika lådor fast dom sitter ihop...jag har mds / lukas
Vad för MDS basar?? Märket säger inte vilken volym dom kräver!!