21 april 2008
Trådstartare
Fick det att funka, bytte säkring, var nr 3.
Någon som kan ljud här därimot?
Har kopplat in slutsteg och baslåda, men ljudet låter väldigt dåligt, när jag hade det i min andra bil var det ett jävla drag, nu är det typ mörk och dovt och knappt någon bas alls.