Tjena! Jag har satt i nät i grillen och ska nu montera grillen på bilen, problemet är att orginalfästena som va på grillen innan är ju inte där, så hur ska man fästa grillen?
Svar är grymt uppskattat! Tack på förhand // Höglund
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Nätet sitter redan på grillen Det är själva grillen som ska på plats igen, bara det att fästena som satt på grillen förut är borta nu så det finns inget att sätta den i/på
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Har en snart, så jag tänkte testa med nätet, och gjort är ju gjort och jag kan ju inte åka runt utan grill en längre tid, så jag måste få på skiten snarast
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination