3552
Sök

Fästa nätgrill på Volvo 740 -87 Orginalfront

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
#1
Tjena! Jag har satt i nät i grillen och ska nu montera grillen på bilen, problemet är att orginalfästena som va på grillen innan är ju inte där, så hur ska man fästa grillen? tongue

Svar är grymt uppskattat! Tack på förhand // Höglund roll

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

1 302 Inlägg
21 april 2008
#2
Vet inte riktigt hur du  menar. hmm

Testa med att klistra/lima fast själva nätet där grillen ska sitta.
Senast redigerat av fegge_89 (21 april 2008)


Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
#3
Nätet sitter redan på grillen tongue
Det är själva grillen som ska på plats igen, bara det att fästena som satt på grillen förut är borta nu så det finns inget att sätta den i/på tongue

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

"Ijenkligen"
788 Inlägg
21 april 2008
#4
Köp en turbogrill istället, myyyycket snyggare tongue Passar inte alls med nätgrill på en 740.

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
#5
Har en snart, så jag tänkte testa med nätet, och gjort är ju gjort och jag kan ju inte åka runt utan grill en längre tid, så jag måste få på skiten snarast hmm

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination


Sök