2675
Sök

Byta från ratt med airbag till sportratt

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
8 januari 2006
Trådstartare
Har airbag i min ratt och måste lämna in den på verkstad för att byta ratt.. går den igenom besiktningen med ratt utan airbag i eller finns det några snygga sportrattar med airbag i??

sixten
252 Inlägg
8 januari 2006
tycker bara att du är en idiot som byter ut en ratt med airbag mot en sportratt, då har du då inte sunt förnuft...

men visst finns de snygga sportrattar med airbag med, men de kostar ju därefter.

126 Inlägg
8 januari 2006
håller med, visst, det är himla snyggt. men om du skulle krocka och ansiktet styr rakt mot ratten...

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
8 januari 2006
Trådstartare
jag tackar för era svar.. visst det är idiotiskt.. men har ni nått förslag på var man kan kolla på sportrattar med airbag.. vill ha en ny ratt för jag tycker min är för stor.. men visst är airbag fortfarande bra att ha

671 Inlägg
8 januari 2006
Hur bra är en 10år gammal airbag?

126 Inlägg
9 januari 2006
jag vet att bmw har sportiga rattar med airbag, fast bmw ratt på en volvo kanske inte passar riktigt så jag kan tyvär inte hjälpa dig. lycka till förövrigt big_smile

/ anton

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
9 januari 2006
Trådstartare
eftifo skrev:
jag vet att bmw har sportiga rattar med airbag, fast bmw ratt på en volvo kanske inte passar riktigt så jag kan tyvär inte hjälpa dig. lycka till förövrigt big_smile

/ anton

nej bmw ratt blir nog lite fel.. hehe.. men tack ändå.. big_smile

126 Inlägg
9 januari 2006
GurraG skrev:
eftifo skrev:

/ anton

nej bmw ratt blir nog lite fel.. hehe.. men tack ändå.. big_smile

jaa, eller kan du tejpa över bmw märket ;D haha nejdå, hoppas du hitta någon.

260 Inlägg
7 mars 2006
någon som vet vilka årsmodeller av 940 turbo det sitter airbags i. tänkte på ett byte till sportratt.

styling har egentligen bara med pengar att göra.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
7 mars 2006
Trådstartare
Dreamcatcher skrev:
någon som vet vilka årsmodeller av 940 turbo det sitter airbags i. tänkte på ett byte till sportratt.

du vet väl för fan om du har airbag eller inte??

736 Inlägg
7 mars 2006
Har man ingen airbag kör man med rattmuff!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
7 mars 2006
Köp en originalratt från någon sportmodell hos din bilhandlare...smile.. jag själv funderar på att köpa nya R32an ratt... har redan beställt R32ans pedalsett:D

Team Insane Racing

260 Inlägg
8 mars 2006
Gurra-----

har ingen 940 än. men ska köpa.

styling har egentligen bara med pengar att göra.

Sök