4450
Sök

Humorannons!

SSS -12
3 217 Inlägg
9 januari 2006
Trådstartare

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

1 231 Inlägg
9 januari 2006
hehe jo det kan man väl säga.

Ska finns en sida för dom där.. bestofblocket.com eller liknande.

edit: http://www.bestofblocket.se/
Senast redigerat av Lone Star (9 januari 2006)

Mitt projekt: Evo III

Besserwisser
312 Inlägg
9 januari 2006
Vad jag stör mig på såna där idioter. De förstör en seriös annonsplats. Inte är det särskilt roligt heller. Men de sitter säkert och fnittrar hemma i sina trikåer.

Fredrik, Laxå

SSS -12
3 217 Inlägg
9 januari 2006
Trådstartare
Fredrik__A skrev:
Vad jag stör mig på såna där idioter. De förstör en seriös annonsplats. Inte är det särskilt roligt heller. Men de sitter säkert och fnittrar hemma i sina trikåer.

Jag måste faktiskt medge att det är småkul att hitta en sån annons, folk kan komma på precis va fan som helst verkar det som!

Visst förstör dom en seriös annonsplats, men vill man inte se så får man blunda som det snällt heter! Man uppskattar olika humor ju smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

SSS -12
3 217 Inlägg
9 januari 2006
Trådstartare
Lone Star skrev:
hehe jo det kan man väl säga.

Ska finns en sida för dom där.. bestofblocket.com eller liknande.

edit: http://www.bestofblocket.se/

Jag vet, men denna är ganska nyligen inkommen!

2 122 Inlägg
9 januari 2006
blocket blir nog glada de får ju pengar av oseriösa personer tongue

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

Moderator+
1 081 Inlägg
9 januari 2006
Ja här är en till som tröttnat på alla dessa fjantannonser, var väl kul dom första tio eller så. Men nu efter tjat och gnat och dessa roliga annonser i flera år, njaaa.

mvh

Vem jag?

Besserwisser
312 Inlägg
9 januari 2006
De verkar ju inte ha så stor koll på vad de lägger ut iaf. Det står ju att det ska ta ett tag innan annonsen kommer ut sör att den ska gå igenoim en kontroll, men vad gör den kontrollen, söker efter könsord bara eller?
Men det är klart, de har jiu en del annonser att hantera, så det får man väl kanske ha överseende med.

Fredrik, Laxå

1 854 Inlägg
9 januari 2006
Hahaha kul annons smile

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
9 januari 2006
Idioter betal 50:- för en sådan grej ha ha men kul är det..

Ett tips från coahen sök på ordet pruttad eller pruttare på blocket.

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

12 086 Inlägg
9 januari 2006
Jag tycker fkt dom där annonserna är lite roliga.. om dom är roliga villsäga!smile Såg nån ful 340 med massa pålar genom ruterna o så stog de.. för mkt o säga ring för mer info? ska de va kul?

Nej, jag tycker fkt de är lite småkul.. jag menar blockat får in 1000+ bilannonser per dag om de kommer ett skämt nångång i månaden så är det ju ingen big deal.

1 417 Inlägg
9 januari 2006
jag tyckte den var kul smile

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
9 januari 2006
"Kört låga nior på strippen."
hahahaha lol
Ofta man gör det, och ofta en Fiesta -85 har sådan utrustning som den har big_smile

SSS -12
3 217 Inlägg
9 januari 2006
Trådstartare
Jag tycker den är het... Falukorvsröd big_smile

BMW Power
2 362 Inlägg
9 januari 2006
visst brukar vissa humorannonser vara lite smått roliga.. fast såg faktiskt inget roligt med denna annons hmm

BMW, bogsering med wire :/

SSS -12
3 217 Inlägg
9 januari 2006
Trådstartare
FugitivE skrev:
visst brukar vissa humorannonser vara lite smått roliga.. fast såg faktiskt inget roligt med denna annons hmm

Du kanske har en dålig dag wink

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
9 januari 2006
Nytt lack namn? falukorvs röd,,,,hahahhaha,,, jag måste fråga en lackerare om den färgen finns

Allt för den där jävla hatten!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 januari 2006
jag skulle va stolt om jag fick med en anonos på best of blocket:D

Bmw osv..

BMW Power
2 362 Inlägg
9 januari 2006
Fuckface skrev:
FugitivE skrev:

Du kanske har en dålig dag wink

mja.. kanske det smile

BMW Power
2 362 Inlägg
9 januari 2006
haha nää fan heller att jag har en dålig dag big_smile för denna garva jag åt iallafall : http://www.bestofblocket.se/bilder/blocket_316.jpg

"hm.. skum big_smile " haha tongue tyckte de va småroligt big_smile

Mvh Kevin

Sök