22 april 2008
Trådstartare
hej! har en 760 tic med en m47 låda , och hatar den växelspaksknoppen. och tänkte då kolla om istället m90:ins passar till växelspaksknopp? för m90ins ser ju mkt roligare ut , sen undrar jag även om det är samma till m90 som till m56... tack påförhand.