5023
Sök

Låter det skit att ej delad baslåda?

237 Inlägg
22 april 2008
Trådstartare
#1
Hej smile

Jag undrar om det låter skit i bas lådan om jag skiter i att dela upp lådan på mitten, det ska vara 2st12er och 2st4" basrör, jag hade tänkt dela upp den, men det dunkade inte, fick inte plats med basrören då, låter det skit att ha dom grejerna i en låsa på 91cm bred, utan att dela upp dom i varje låda? smile
( lukas

Abaaaaaaaaa

Driifter;)
1 630 Inlägg
22 april 2008
#2
har haft både me o utan o tycker inte de gjorde nån skillnad.  flexar lådan mkt kasnke du kan sätta nåt stag invändigt iaf

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)


Sök