Jag vet att ska man tömma en flaska på vatten så kan man göra det på under halva tiden om man skapar en virvel, så det finns ju en teoretisk tanke bakom iallafall.
Jasså dom har kommit med en ny design på bluffen nu ??
Har sett liknande grejor många gånger innan. Dock har jag *aldrig* sett någonting som ens skulle antyda att det funkar.
Om den där grejen nu är så smart och det är så enkelt att ge bilen fler hästar och sänka bensinförbrukningen, varför sitter det inte en sån i bilen till att börja med ??
Jag menar tänk efter lite själv
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Jag vet att ska man tömma en flaska på vatten så kan man göra det på under halva tiden om man skapar en virvel, så det finns ju en teoretisk tanke bakom iallafall.
Hmm, nu blev jag lite nyfiken. Det lär inte göra så mycket på insuget, men skulle det ha någon effekt, alltså samma teknik, på avgassystemet på en sugmotor? Antagligen inte, men vad tror ni...?
"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman Min projekt tråd