23 april 2008
Trådstartare
Hej,
jag ska omlackera bakskärmen på bilen pga rostlagning.
Har fixat rosten, spacklat och slipat fint, men nu när det kommer till själva omlackeringen får jag inte loss listen. Det är en liten plastlist som sitter på bakskärmen. Jag försökte pressa den till sidorna, och dra rakt av, men den sitter som fastlimmad.
Vet någon hur man smidigt får loss den utan att sabba lacken runt om?
Tack!