5762
Sök

problem med elhissen bak

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
#1
har en volvo s70 med elhissar..ena bak går inte upp..bara ner..vad kan det va för fel

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

Konstruktör
1 053 Inlägg
23 april 2008
#2
Kan ju vara så att magneten har flyttat på sig eller något.
Öpnna upp och kolla efter vad det kan vara.


PULVERLACKERAR
605 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
#3
hur får man bort den då?måste man ta bort hela sidan på dörren?

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

Konstruktör
1 053 Inlägg
23 april 2008
#4
Ja det måste man tyvärr.
Men vet man bara hur det sitter fast så går det att få bort på 10sekunder och nästan lika snabbt dit igen.


Jag ska leta upp en guide som jag såg för ett tag sedan om hur man skulle göra för att fixa till magneten.
Återkommer ^^


PULVERLACKERAR
605 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
#5
okej..gör så du

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack


Sök