Äsch! Jag kör på Biltemas koncentrerade spolarvätska. Kostar 169:- för 10L vilket räcker till minst 50L sommartid!
Det roliga är att den är bra jävla mycket bättre än OK/Q8,Statoil och alla andra mackars spolarvätska!
Kom på att det kanske anses vara reklam (för biltema! usch! ) :s Ville bara uttrycka att det inte finns någon vits med egen spolarvätska då feltemas duger helt underbart.
kör vodka och rikta spolarna åt sidorna införskaffa engenmellodi a lá glassbilen och kör mellan lokala alagarna och lokala fjortishaket...lär bli grymt poppis
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Fyller på behållaren en gång per år, å har fan ingen stor behållare...vi brukar dela på en 5 liters behållare per år på 3 bilar. Oja, de e ju svinigt dyrt å hålla på me detta, kan ju få en klubba istället i veckan nästan
På vintern går det ju mer spolarvätska än bensin.. Satan va tappar dom skulle behöva bygga om man skall svänga in varje gång man behöver göra rent rutan...
Nu kommer jag inte ihåg va det heter men det finns ett medel som man polerar in på rutor o lycktor då behöver man kanske använda torkare o medel en 1/5 del eller nått... Funkar skit bra
asså vafan, Dricker du upp skiten eller ? har haft min bil i över ett år och Fyllt på den med 1 L spolar MAX , Skiter fåglarna vid ditt synfält hela tiden eller ?
asså vafan, Dricker du upp skiten eller ? har haft min bil i över ett år och Fyllt på den med 1 L spolar MAX , Skiter fåglarna vid ditt synfält hela tiden eller ?
Nä men jag kör 10 000mil om året vare sig det regnar snöar eller e solsken... Grusvägar som motorvägar..
När jag gick i gymnasiet hade en i klassen en skoda felicia, bakrutespolaren kaste vattnet rakt åt sidan och en varm dag kunde de gå rätt mycket om man kör förbi mycket folk haha:)
fulfinkel o kamelpiss:) nej men allvarligt kosatr juh inte många ören o köpa 4 liter på biltema tex ja vet inte den bästa skiten men den duger till att vaska av rutan i mellanåt..
släng på lite rainrepellant eller RainX kanske de heter ifrån turtlewax på rutan..de sitter i typ en månad och gör rutan skithal! du slipper byta torkarblad så ofta...slipper fylla på spolarvätsa för skiten fastnar aldrig hårt på rutan...och om du kör över 70 km /h å de regnar så bara halkar vattnet av rutan ....
Jag bor i Sundsvall och det måste fan vara sveriges skitigaste stad! Jag har aldrig spolat så mycket som jag gör när jag bo här. Tom sthlm har renare luft och vägar. Problemet är väl inte pengarna, problemet är att man måste uppsöka biltema, man måste fram med dunken och blanda till rätt förhållande. Så jäkla mycket enklare att bara ta vattenslangen och spruta ner så mycket som behövs. Jag ska prova vatten och bilshampo, jag tror vaxet i shampon kan göra underverk för torkarna :-)
Jag bor i Sundsvall och det måste fan vara sveriges skitigaste stad! Jag har aldrig spolat så mycket som jag gör när jag bo här. Tom sthlm har renare luft och vägar. Problemet är väl inte pengarna, problemet är att man måste uppsöka biltema, man måste fram med dunken och blanda till rätt förhållande. Så jäkla mycket enklare att bara ta vattenslangen och spruta ner så mycket som behövs. Jag ska prova vatten och bilshampo, jag tror vaxet i shampon kan göra underverk för torkarna :-)
Tycker Sundsvall har grymt bra luft jämfört med stockholm iallafall
Kör hellre på Hesslemarks tips, vatten och 2 droppar diskmedel för att få bort ytspänningen.
Det där med bilschampo, jag tror det skulle börja skumma duktigt innan du får någon nämnvärd rengörningsförmåga, du skulle även få söta avlagringar i spolartanken..