118100 kan svara på allt

ErskPersk Svindåre
24 april 2008 · 1 433 Inlägg

En kompis i skolan sa idag att man kunde skicka en fråga till 118100 och sen få svar på den, trodde han skämtade. men nej då... jag frågade hur mycket en gatreggad amatörbyggd superseven är värd. fick svar lite senare att dom är värda mellan 60.000 och 100.000 kr smile en annan kompis skickade en fråga om vilken tv som är bäst, lcd eller plasma? svaret var ett långt sms med diverse jämförelser, och lcd´n var bättre. kul tjänst! man kan få svar på allt (nästan) prova vettja smile

http://spa.118100.se/default.aspx

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
MilleN
24 april 2008 · 9 108 Inlägg

Ja jag har varit nyfiken på det där länge, dom måste ha ett gäng som sitter och googlar så fort dom får sms hehe, kul och utmanande jobb smile

Roz-104 typ..eh..va?
24 april 2008 · 582 Inlägg

O det kostar skjortan av en eller tongue?

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
Mackanol
24 april 2008 · 2 079 Inlägg

ja, det kostar väl en 12 spänn per sms eller nåt, en komips frågade om de var söta på eniro och fick till svar att även om de jobbade dygnet runt och för att tillgodose sina kära kunder med svar så var de väldigt söta, dock inte lika söta som deras kunder...... eller nåt liknande var det

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
isak90
24 april 2008 · 1 997 Inlägg

Roz-104 skrev:
O det kostar skjortan av en eller tongue?

12kr/sms+ev. operatörsavgift.

Roz-104 typ..eh..va?
24 april 2008 · 582 Inlägg

Mackanol skrev:
ja, det kostar väl en 12 spänn per sms eller nåt, en komips frågade om de var söta på eniro och fick till svar att även om de jobbade dygnet runt och för att tillgodose sina kära kunder med svar så var de väldigt söta, dock inte lika söta som deras kunder...... eller nåt liknande var det

Hehe, så dom fjäskar för en oxå wink

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
ErskPersk Svindåre
24 april 2008 · 1 433 Inlägg

isak90 skrev:

Roz-104 skrev:
O det kostar skjortan av en eller tongue?

12kr/sms+ev. operatörsavgift.

mm, de e haken hmm

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
ErskPersk Svindåre
24 april 2008 · 1 433 Inlägg

MilleN skrev:
Ja jag har varit nyfiken på det där länge, dom måste ha ett gäng som sitter och googlar så fort dom får sms hehe, kul och utmanande jobb smile

hehe, jaa.. för dom måste ju svara på allt ju big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Hee-Maan
24 april 2008 · 3 113 Inlägg

haha.. får väl testa någongång.. bra till prov i plugget smile

Semper Fi
John87 Stolt Volvoägare
24 april 2008 · 4 913 Inlägg

Oftast får man ett svar som är i princip kopierat från Wiki.

Fantasifullt roll

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
ThorskeN
24 april 2008 · 287 Inlägg

Det är nu man ska test att skicka "Vem sköt JFK?" dåbig_smile?

Peter_A a.k.a aLan.
24 april 2008 · 281 Inlägg

haha skicka nyss å frågade om dom dyraste solglasögonen, fick till svar att det var nåra för 3800dollar, och att dom var väldigt exklusiva. sen fanns det billigare fendi och bulgari för runt 1000dollar.

Intressant va? smile

trocade
24 april 2008 · 194 Inlägg

Fråga varför höger är höger och vänster vänster. smile

John87 Stolt Volvoägare
24 april 2008 · 4 913 Inlägg
Pojkar kör turbo. Män kör V8.
ErskPersk Svindåre
24 april 2008 · 1 433 Inlägg

John87 skrev:
http://www.flashback.info/showthread.php?t=646149

Mycket roligt smile

haha, jaa stog mycket roligt där, dom kan inte få det lätt när dum får flashbackarna på sig big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Chrill27
9 juni 2008 · 553 Inlägg

Jag skickade frågan om en tupp lägger ett ägg på gränsen mellan sverige och norge, vilket land tillhör ägget ?

Fick svar: Det går i princip inte att lägga ett ägg på gränsen. men om det inträffar är man tvungen att dela ägget mitt i tu, då länderna får en halva var.

Haha, missade kanske att tuppar inte lägger ägg big_smile

Hmm.
9 juni 2008 ·

Chrill27 skrev:
Jag skickade frågan om en tupp lägger ett ägg på gränsen mellan sverige och norge, vilket land tillhör ägget ?

Fick svar: Det går i princip inte att lägga ett ägg på gränsen. men om det inträffar är man tvungen att dela ägget mitt i tu, då länderna får en halva var.

Haha, missade kanske att tuppar inte lägger ägg big_smile

klockrent

___________________________________
HAHA

HITTADE PÅ FLASHBACK:
Fråga: Hur gör jag för att få min flickvän att gå med på analsex?

Svar: Be henne snällt och ge henne något annat i utbyte, till exempel oralsex eller massage. Fungerar inte det kan du istället prova när hon sover.
___________________________________


samma ställe:


Om man var tvungen att välja mellan att hångla med Nordman precis efter att han ätit två hårdkokta ägg och en burk makrillfilé, eller med Mona Sahlin när hon har morgon andedräkt, vad skulle vara värst?

svar#1: 118100 gör ingen skillnad på personerna du vill hångla med, men tycker nog att det verkar lite värre att hångla med någon som ätit två hårdkokta ägg och en burk makrill-filé. Morgonandedräkt verkar vara en jackpot i jämförelse.

svar#2:118100 tycker väldigt mycket om ägg och makrill. Dessutom är vi övertygade om att Mona Sahlin är en frekvent användare av SB12 som ger säker andedräkt i 12 timmar. Valet är därför mycket svårt. 118100 anser att bägge är utmärkta val att hångla med.

Senast redigerat av Hmm. (9 juni 2008)

Micksson
9 juni 2008 · 343 Inlägg

Fråga: Om jag säger C70 cab/hardtop från 2003, vad säger du då?

Svar: På C70 cab/hardtop 2003, svarar vi grymt skön sommarbil. Vi på 118100 önskar att vi haft en sådan nu när värmen kommit, så vi kan åka med caben nere och känna vinden i håret. Vi tycker om Volvo och speciellt de sportigare modellerna!

Maizer
9 juni 2008 ·

Jag ska skicka och fråga hur stor min *** är. Någon kompensation måste jag ju fan få om de inte kan svara rätt.

Germax
9 juni 2008 · 12 086 Inlägg

Jag frågade om Adolf Hitler hade liten penis, fick svar att han troligen hade det pga sitt storhetsvansinne.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang