5892
Sök

Stereo + Dator = ladda?

238 Inlägg
25 april 2008
Trådstartare
Tja

Ska låna polarens bil ikväll och har precis fixat mig en bärbar dator, då jag inte har en laddnings kabel gjord för bil kom jag på en idé wink

Om jag kopplar datorn till stereon via USB laddas datorn då, eller har datorn enbart möjlighet att skicka ut ström till enheter via USB?

Om det är till någon hjälp så är datorn en "Sony Vaio VGN-FZ31Z" och stereon någon Sony modell...

// Sued

Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.

Avstängd
200 Inlägg
25 april 2008
nej det kan man inte

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
25 april 2008
Kommer inte fungera.

1 302 Inlägg
25 april 2008
Sued skrev:
Tja

Ska låna polarens bil ikväll och har precis fixat mig en bärbar dator, då jag inte har en laddnings kabel gjord för bil kom jag på en idé wink

Om jag kopplar datorn till stereon via USB laddas datorn då, eller har datorn enbart möjlighet att skicka ut ström till enheter via USB?

Om det är till någon hjälp så är datorn en "Sony Vaio VGN-FZ31Z" och stereon någon Sony modell...

// Sued

Tyvär inte
Senast redigerat av fegge_89 (25 april 2008)

238 Inlägg
25 april 2008
Trådstartare
Hade nästan förväntat mig det, var sista alternativet jag hade om man räknar bort lite oplanerade stopp hos diverse hus för laddning längs vägen...

Saknar min ladd kabel som ligger i min bil 45 mil bort...

564 Inlägg
25 april 2008
Det finns ju annars 230V konverter på biltema. Ger upp till 300W/230V ur cigg-uttaget. Fungerade bra till sambons bärbara. Då kan man ju använda sin vanliga laddare.

Mvh Johan

Avstängd
200 Inlägg
25 april 2008
men det är nog billigare o köpa en laddare !!!

238 Inlägg
25 april 2008
Trådstartare
groze skrev:
Det finns ju annars 230V konverter på biltema. Ger upp till 300W/230V ur cigg-uttaget. Fungerade bra till sambons bärbara. Då kan man ju använda sin vanliga laddare.

Mvh Johan

Funderade på det med, men plånboken råkar ligga i bilen, hade tur och fick tag på en sådan iaf smile

Sök