jJag skulle inte rekomdera hillman. Min bror hade en med inbyggd skärm i och den funka lite sisådär.
Skärmen vart man tvungen att hjälpa ut då den ibland inte ville själv, ljudkvaliten var inge vidare och knapparna lossnade ifrån den.
hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas