26 april 2008
Trådstartare
Hej. Nu hade jag tänkt att bygga en baslåda så jag kan få lite ljud i escorten.
Kollade lite i den klistrade länken om vad man ska berätta så jag testar.
-Det är då en Ford Escort (-90, om det nu spelar roll)
-Lyssnar väl
Mest på rock'n roll, men även annat.
-Basen är en 12" Ground Zero, vet dessvärre inte så mycket om den. Men det finns bilder i mitt galleri.
-Stereon är en Sony 4*45 watt. Sen har jag MDS (amp. 272 classic) 2-kanalsslutsteg, 2*70 Watt
-Det jag vill få ut är väl maximalt tryck, antar jag

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!