Hur skrämmer man bort katten från bilen?

Sushikocken Sleeper
31 mars 2009 · 3 084 Inlägg

men hallå detta är garanterat bästa sätt!
http://www.garaget.org/video/ayk9gxa05zd2

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Finnmerchant Oseriös Aktör
31 mars 2009 · 592 Inlägg

tyvärr så har jag varken Ford KA eller taklucka

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab
Nissan King Cab 4x4 DIESEL "Carnival of Rust" (1992)
Volvo C303 "TGB111A MT" (1977)
Janina Modell & modeskribent
31 mars 2009 · 280 Inlägg

Min mormor körde med Lime/citron tongue haha. Tydligen så gillar inte kissarna det. Fast om det är så bra för lacken vet jag inte =/

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se
BMW 528 (1996)
Finnmerchant Oseriös Aktör
1 april 2009 · 592 Inlägg

s12 skrev:
Finnmerchant : tjena en sprayflaska med vatten är bra att avända

jag har nya kompressortutor nu

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab
Nissan King Cab 4x4 DIESEL "Carnival of Rust" (1992)
Volvo C303 "TGB111A MT" (1977)
740tjejen
14 april 2009 · 351 Inlägg

Finnmerchant skrev:
Hur F#N ska jag få bort vår katt som alltid sitter på min motorhuv å river upp lack.?? nån som har tips (behöver nödvändigtvis inte involvera handeldvapen)

Vad du än gör spruta inte vatten när katten sitter på bilen. Blir väldigt djupa märken då. Helst innan katten hoppar upp. Vi har ättika på undersidan bilen, som vi sprutat dit, katterna tar långa omvägar. Bör dock spruta lite då och då.

Våga Köra Sänkt
blacken
14 april 2009 ·

740tjejen skrev:

Finnmerchant skrev:
Hur F#N ska jag få bort vår katt som alltid sitter på min motorhuv å river upp lack.?? nån som har tips (behöver nödvändigtvis inte involvera handeldvapen)

Vad du än gör spruta inte vatten när katten sitter på bilen. Blir väldigt djupa märken då. Helst innan katten hoppar upp. Vi har ättika på undersidan bilen, som vi sprutat dit, katterna tar långa omvägar. Bör dock spruta lite då och då.

Men det ser för djäkla kul ut, när kisse förgäves försöker att komma undan den kalla vattenstrålen på en snorhal huv..big_smile

Finnmerchant Oseriös Aktör
14 april 2009 · 592 Inlägg

blacken skrev:

740tjejen skrev:

Finnmerchant skrev:
Hur F#N ska jag få bort vår katt som alltid sitter på min motorhuv å river upp lack.?? nån som har tips (behöver nödvändigtvis inte involvera handeldvapen)

Vad du än gör spruta inte vatten när katten sitter på bilen. Blir väldigt djupa märken då. Helst innan katten hoppar upp. Vi har ättika på undersidan bilen, som vi sprutat dit, katterna tar långa omvägar. Bör dock spruta lite då och då.

Men det ser för djäkla kul ut, när kisse förgäves försöker att komma undan den kalla vattenstrålen på en snorhal huv..big_smile

Det tycker du. Det är därför jag inte satsar på vattenmetoden. vill inte ha flera "diken" i lacken

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab
Volvo C303 "TGB111A MT" (1977)
Nissan King Cab 4x4 DIESEL "Carnival of Rust" (1992)
softmuppen
14 april 2009 · 224 Inlägg

men va fan köp spolar vätska med citron doft i då har du inte det problemet längre!!!!!!!!!

bara spola lite innan du ställer bilen kan garantera att du inte har klös märken eller tass fläkar på bilen!

blacken
14 april 2009 ·

Finnmerchant skrev:

blacken skrev:

740tjejen skrev:

Vad du än gör spruta inte vatten när katten sitter på bilen. Blir väldigt djupa märken då. Helst innan katten hoppar upp. Vi har ättika på undersidan bilen, som vi sprutat dit, katterna tar långa omvägar. Bör dock spruta lite då och då.

Men det ser för djäkla kul ut, när kisse förgäves försöker att komma undan den kalla vattenstrålen på en snorhal huv..big_smile

Det tycker du. Det är därför jag inte satsar på vattenmetoden. vill inte ha flera "diken" i lacken

Jag har gort det med/på många kissar, och aldrig fått "diken" i /på lacken.  Är det så att en katt kan repa sönder en lack så är det en skitlack..

Bilgalningen Bildelsskruvare
15 april 2009 · 255 Inlägg

En katt repar bara lacken om den blir skärmd. Då spretar den med klorna å får en vällans fart, och resultatet... repor...
Låter du den sitta i lugn å ro å den hoppar ner när den känner för så använder den sej aldrig av klorna.
Känner en som har lackfirma & katter, han har halvböta grejjer ute ibland, men aldrig nå kattproblem.
Låter man katten sitta där, slipper man massa jävla fågelskit sistället hehe!

My life, My mess
Lehtinen
19 juni 2009 · 184 Inlägg

Sprinklers kopplat till en rörelsesensor. men kom ihåg å slå av innan du går in själv wink

MvH: Johan
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
19 juni 2009 · 661 Inlägg

Användt ett annat element än vatten, gör ngt orginellt, ge den lite makrill eller ngt kattfan tycker om stå o ge den hundögon o le mot den samt klia den i nackskinnet eler ngt den tycker om......SEN vänd om direkt ta upp en flaska hårspray o ta en tändare framför, lek andra världskirget när du rensar en bunker o sätt fyr på fanskapet sen skratta elakt typ MOHAHAHHAAH(detta skall helst eka i kvarteret)

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
blacken
19 juni 2009 ·

SatansWrath skrev:
Användt ett annat element än vatten, gör ngt orginellt, ge den lite makrill eller ngt kattfan tycker om stå o ge den hundögon o le mot den samt klia den i nackskinnet eler ngt den tycker om......SEN vänd om direkt ta upp en flaska hårspray o ta en tändare framför, lek andra världskirget när du rensar en bunker o sätt fyr på fanskapet sen skratta elakt typ MOHAHAHHAAH(detta skall helst eka i kvarteret)

en dålig idè..

Lucifer85
19 juni 2009 · 87 Inlägg

köp kattmynta och spraya grannens bil med big_smile

BlueBull
19 juni 2009 · 91 Inlägg

blacken skrev:

SatansWrath skrev:
Användt ett annat element än vatten, gör ngt orginellt, ge den lite makrill eller ngt kattfan tycker om stå o ge den hundögon o le mot den samt klia den i nackskinnet eler ngt den tycker om......SEN vänd om direkt ta upp en flaska hårspray o ta en tändare framför, lek andra världskirget när du rensar en bunker o sätt fyr på fanskapet sen skratta elakt typ MOHAHAHHAAH(detta skall helst eka i kvarteret)

en dålig idè..

bästa iden är upp den sen...

zortep
19 juni 2009 · 911 Inlägg

Gör dig av med kattfan ! ush , dom e så jävla dumma innanför huvudet så d inte e sant ! och tro inte att katten inte är på stället när inte ni är hemma ! för det är dem .....

pic up the phone, wazzzaaa
Grabber Dagdrömmare
19 juni 2009 · 2 836 Inlägg

Hade inga problem med katter på bilen trotts att det springer en o annan "pisse" men hade problem med däck på lastbilen.
Det älskade dom markera så varje fredag jag kom hem var det lite 5-56 runt om i fälgen o då var det ingen pisse i sikten!
5-56 det som luktar så gott!!!! smile
Ättika fungerar bra med!!! Gör sitt jobb på alla blom krukor stående ute som är 20kg/20l stora och/eller mer.

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
blacken
19 juni 2009 ·

BlueBull skrev:

blacken skrev:

SatansWrath skrev:
Användt ett annat element än vatten, gör ngt orginellt, ge den lite makrill eller ngt kattfan tycker om stå o ge den hundögon o le mot den samt klia den i nackskinnet eler ngt den tycker om......SEN vänd om direkt ta upp en flaska hårspray o ta en tändare framför, lek andra världskirget när du rensar en bunker o sätt fyr på fanskapet sen skratta elakt typ MOHAHAHHAAH(detta skall helst eka i kvarteret)

en dålig idè..

bästa iden är upp den sen...

Om det var min kisse som "råkade" ut för en dylik malör/incident, så skulle det vara för vederbörande utövare av ett sådant stunt,en djäkligt dålig idè..

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
21 juni 2009 · 661 Inlägg

blacken skrev:

BlueBull skrev:

blacken skrev:

en dålig idè..

bästa iden är upp den sen...

Om det var min kisse som "råkade" ut för en dylik malör/incident, så skulle det vara för vederbörande utövare av ett sådant stunt,en djäkligt dålig idè..

Lönt o vara så seriös... jag hoppas du inte lider av aspergers syndrom delight eller dylikt, det är ju givetvis ingeting man gör det fattar väl vem som helst men du verkar snöat in på det. Kanske är du en sadist innerst inne och vill se detta hända. Nä men allvarligt klart som fan man inte gör det, men ibland får man ju ta i när det ställs dumma frågor på garaget som egentligen vem som helst vet svaret på.

nä ÖL !

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
blacken
21 juni 2009 ·

SatansWrath skrev:

blacken skrev:

BlueBull skrev:

bästa iden är upp den sen...

Om det var min kisse som "råkade" ut för en dylik malör/incident, så skulle det vara för vederbörande utövare av ett sådant stunt,en djäkligt dålig idè..

Lönt o vara så seriös... jag hoppas du inte lider av aspergers syndrom delight eller dylikt, det är ju givetvis ingeting man gör det fattar väl vem som helst men du verkar snöat in på det. Kanske är du en sadist innerst inne och vill se detta hända. Nä men allvarligt klart som fan man inte gör det, men ibland får man ju ta i när det ställs dumma frågor på garaget som egentligen vem som helst vet svaret på.

nä ÖL !

Nä, bärs ska man hälla enbart i halsen, Men det finns sådana snubbar lösa i samhället, som kan göra så både mot människor och djur, tyvärr..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang