vbubbis skrev:
när åker add-on på då

Så fort som möjligt, ska bli klar invändigt först bara, har lovat mig själv att sluta påbörja något för att sen avsluta mitt i allt för att det inte var kul längre, allt blir bara halvklart och ännu jobbigare att göra sen haha

Och nu ska jag gnälla av mig lite!
Mitt helt nya slutsteg gick sönder, kontakten som man slänger i sladden från huvudenheten i typ lodsnade, åker till BRL och hoppas på att dom antingen ska laga den eller fixa en ny åt mig, nej inget av det blir av för det gäller Inte garantin för, vad i helvete gäller den för då?

Så nu ska dom skicka iväg skiten till dom som bygger dom antar jag eller något annat företag i alla fall och där så ska dom se om dom kanske kan laga den, det ska jag självklart få betala med ett leende.
Förstår inte varför garantin inte skulle gälla, blir så jävla sur, helt ny och knappt använd och så går den sönder och garantin gäller inte, dessutom så har den strulat innan (dock så vet jag inte om det var stegets fel eller något annat och det visste inte dom på BRL heller) har ta mig fan alltid otur med allt och inget, nu tänkte jag att när jag ändå köper helt nytt ljud till bilen så kostar vi på stort och har kvar det tills det är slut, ja det gick ju jävla fort, dyrt är fan inte alltid bra fick man lära sig den hårda vägen, hade gott kunnat köpa på Biltema istället! Hade det pajat hade man ju fan fått pengarna tillbaka eller åtminstone en ny, känns helvetes pissigt att dom inte ersätter detta!

Fy fan. Aja det får väl räcka med gnäll, tack och hej så länge!