Fick ett problem dock! Dom främre har jag hemma nu men dom bakre fick jag inte bort, en skruv som bara snurrade runt oavsett vilket håll man drog åt, vad är detta nu då? Någon som kan ge mig ett vettigt svar innan dom blir tagna av någon annan där på skroten? Mvh Robban
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Fick ett problem dock! Dom främre har jag hemma nu men dom bakre fick jag inte bort, en skruv som bara snurrade runt oavsett vilket håll man drog åt, vad är detta nu då? Någon som kan ge mig ett vettigt svar innan dom blir tagna av någon annan där på skroten? Mvh Robban
vilken av skruven var de som snurra du kan ju sätta en lite vanlig skruvmejlsen i kanten å putta ut den samtidigt som du skruvar de brukar funka för mig
vilken av skruven var de som snurra du kan ju sätta en lite vanlig skruvmejlsen i kanten å putta ut den samtidigt som du skruvar de brukar funka för mig
Den som är längst fram, dvs den som är mot fronten om man säger Detta gäller båda handtagen, märkligt?
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
men hörru, handtagen skiljer sej ju inget mellan varann.. det är ju bara kromlisten på handtaget som skiljer, och den går ju att plocka av utan att ta lös hela handtagen..
men hörru, handtagen skiljer sej ju inget mellan varann.. det är ju bara kromlisten på handtaget som skiljer, och den går ju att plocka av utan att ta lös hela handtagen..
Gör den väl inte alls?
(\_/)
(O.o)
Gör den väl inte alls?
jo, mycket smidigare
Jaså? Då ska jag testa det första jag gör när jag vaknar sen
(\_/)
(O.o)
lite hjälp om hur man får bort den? jag har klätt den i blått för ja ville inte se f*nskapet haha!
Där jag ringat in med gult har du skruvar du måste lossa på i hörnen där och under ratten finns en. Ratten måste givetvis bort också och mätarhuset. Ta det lugnt med värmepaketet så det inte går sönder när du lyfter bort brädan sen, lyckades ta sönder mitt När hela är loss sedan så får du lyfta upp lite i framkanten mot rutan (där jag målat rött) så har du som klipps typ som ska lyftas ur kan man väl säga Så har du upphängda kablar längst med hela brädan som du får plocka bort också
Om någon vill tillägga något eller kanske till och med rätta mig om jag haft fel om något eller kanske lägga till något så varsågod!
Senast redigerat av Robban_89 (8 juli 2009)
(\_/)
(O.o)
Önskar man hittade ett jobb så man blir klar snart
Usch, förstår inte vart sanden(?) kommer ifrån. Det låg mycket skit i tanken efter mitt lilla bus i sommras men det är borta nu, och att det har kommit in en jävla massa sand är ju skumt, börjar seriöst fundera på om det är någon fan som häller i sand i tanken, har bilen inte vart hemma på en längre tid just under nätterna så är det inte alls lika mycket utan det minskar, nu är det mer än någonsin igen! Vad i helvete säger jag bara.
Mirakel grejor detta! Du får aldrig en så ren ruta som man får utav detta! Pillade dit min 'låda' som kan styra fyra olika eldrivna prylar via en liten fjärr, en av fyra ska bli styra centrallåset, andra.. strobe kanske? Vi får la se, ingen bild på detta dock då jag nästan somnade titt som tätt och var inte alls i minna sinnens fulla bruk.
GLE listen är inte på ännu då jag inte funnit en fin men GLE handtagen är på nu på framdörrarna! Ett grymt stort tack till Hackev8(!!) som tipsade om hur man kan göra med kromlisten
Var bara tvungen att köpa den hehe Polaren på bilden.
Vart väldigt praktiskt detta. Såg lite sportigt ut också som bonus hehe Har faktiskt inte gjort så mycket med bilen, står i princip helt stilla nu när man är arbetslös Men ska börja pilla lite mer i veckan förhoppningsvis med saker som inte kostar skjortan.
(\_/)
(O.o)