2069
Sök

Saab 9-3 -00 AERO CAB, Fälgar ska köpas. 19"?

313 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
Jag tänkte köpa fälgar till min saab 9-3 aero 00 cab och undrar lite hur stora jag kan sätta på. I boken står de att max 16 eller 17tums får monteras så den måste vara feltryckt eller nått, här får man iaf montera 18 minst tycker jag smile

Skämt å sido, dom ja har kollat på är Oxxo Lux Black 18/8,5" eller 19/8,5". 18 tummarna har redan suttit på bilen en gång.

http://www.mrd-productions.se/bombnedslag/galg.jpg
http://www.mrd-productions.se/bombnedslag/galg2.jpg

Där e 18". Jag tycker det ser lite klent ut å hade lätt velat ha 19" med lite lägre profil kanske? Hur som helst nu tänker säkert några "E han helt funtad i skallen eller?" Mjo må så vara säger jag då, MEN, på www.amring.se så när man söker på min bil å modell så vad tittar då fram? JO, just 19" från Oxxo. Så dom borde väl passa? jag menar ett företag kan väl inte sälja godis i sverige som enbart får förtäras i norge?

Hur som helst, skit i siffror & tal, nu vill jag veta från alla saabägare eller ni som haft saab. Har ni själva testat att trycka på ett par 19" arE? samt 8,5" i bredd.

¨Sedan säger ja inte nej till lite tipps å råd heller. SHOT
Senast redigerat av mrdanjel (27 april 2008)

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig

44 Inlägg
27 april 2008
jag har 19" på min aero och det ska väl inte var någon skilnad på vanliga 9-3 an och Aero.. å på min passar dom utan några broblem

mvh KABOZ

Eclipse;)

313 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
KABOZ skrev:
jag har 19" på min aero och det ska väl inte var någon skilnad på vanliga 9-3 an och Aero.. å på min passar dom utan några broblem

mvh KABOZ

Okej big_smile Ja har med AEro, glömde skriva till det.

Ska kika lite på dina bilder, ser riktigt nice ut smile Vad har du för bredd då?

44 Inlägg
27 april 2008
ja har 8,5 på mina..

Eclipse;)

313 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
KABOZ skrev:
ja har 8,5 på mina..

Okej, de e ju skitbra, å du tar inte i eller nått, i hjulhusen, eller skärmarna, bromsarn fjädrar? inget:D?

BennyC
27 april 2008
Jag har oxå 19" på min saab 9-3a 235/35. Den är även sänkt.. Jag har inga större problem tar i LITE när man är full bil.. Annars så funkar det skitbra.

313 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
BennyC skrev:
Jag har oxå 19" på min saab 9-3a 235/35. Den är även sänkt.. Jag har inga större problem tar i LITE när man är full bil.. Annars så funkar det skitbra.

schysst:) Tack för alla svaren, får ta å ringa en fälgfirma å snacka lite, blir antagligen Oxxo Lux black 19/8,5" smile

billiga däcksidor, någon?

Sök