27 april 2008
Trådstartare
Skulle vilja få lite råd eller förslag att ersätta innertaken i min 740, har ett x-tremt stort och väldigt irriterande hål som man verkligen inte kan missa, och sen har det dessutom släppt i stort sett överallt, så de trillar väl ner snart.
Så till frågan är hur de sitter om de e lätt att ta bort utan att de blir bitar kvar, om man måste skruva bort nåt, eller bara till att dra å slita?
Och ska man sättar dit likadant igen eller nåt snyggare, förslag?
Har annars en liten idé att sättar dit de s.k gorillatyg, i bilens kulör, om de blir någon höjdare de där, och ska man limma eller nita?, bästa fästningmatrialet?
BMW - Det stavas som det låter:)