4234
Sök

Snabb Saab 9000 fråga

Norrlänning
643 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
#1
Ska det vara lysen i "värmeinställningarna"(under fläktarna i mitten) på en Saab 9000CD -89?
Palla inte riva lös allt för att inte hitta några trasiga lampor alls:P


741 Inlägg
28 april 2008
#2
gutfucker skrev:
Ska det vara lysen i "värmeinställningarna"(under fläktarna i mitten) på en Saab 9000CD -89?
Palla inte riva lös allt för att inte hitta några trasiga lampor alls:P

Nej det lyser inget sådant på min 9000 -94a..
Senast redigerat av Joo (28 april 2008)


Sök