5868
Sök

Högtalare i passat01

5 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
#1
Håller på att byta högtalare i min passat,Jag vill ha högtalare i orginal platserna Har plockat ner ena börsidan bak och det visar sig att det går fyra kablar till högtalaREN..varför? Kan jag koppla i hop dom i par kanske? Så det blir två kablar på en ansl? Mycket tacksam om det finns nån som gjort dett innan som vet litegrann.

452 Inlägg
28 april 2008
#2
Det är väl så att 2 utav kablarna går till högtalaren och sedan de 2andra går upp till diskanten längre upp i dörrsidan.

mvh marcus

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
28 april 2008
#3
Team_Bilradiohuset skrev:
Det är väl så att 2 utav kablarna går till högtalaren och sedan de 2andra går upp till diskanten längre upp i dörrsidan.

mvh marcus

Alldeles riktigt smile

C H E V R O L E T <3


Sök