"""Stulna fälgar"""

Jezzze
28 april 2008 · 68 Inlägg

Natten till måndag (28-4) så stals mina 17" fälgar av märkat BM Potenza, har även sett att dom heter Black Widow i vissa butiker. (tror däcken hette Linglong lr nåt sånt, 205-40-17)

http://www.specialfalgar.se/f%C3%A4lgar … tenza.aspx

Däck och fälg stals så nu står bilen med skivorna rätt ner i asfalten, i skrivande stund så väntar jag på bilbärgaren för dom ska köra bilen till verkstaden.

Bilen stod på Söndagsvägen i Sundsbruk på en öppen parkering, jag vet vissa känneteckan på fälgarna så jag skulle känna igen dom om jag ser dom.

Om nån har hört nåt eller sett nåt så BER jag er att höra av er till mig på 070-7312627 alt 060-536613 eller maila mig på boden79@hotmail.com

Mvh jesse.....



https://www1.garaget.org/gallery/archive/59408/328969_mmns2e.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59408/328970_np8xxy.jpg
Ja vad ska man säga...

Jobbar som frilansande gynekolog...
bape Medlme
28 april 2008 · 47 Inlägg

Fyfan :-/ Ska hålla utkik efter dom här hemma!

Rille0
28 april 2008 · 2 021 Inlägg

sad synd, de e väll bara o hålla utkik på blocket mm

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
Sebban89
28 april 2008 · 115 Inlägg

Asså jag blir så jävla sur på idioter som inte kan ge fan i andras saker! Hade du inga låstbultar?
Ska iaf hålla utkik åt dig!

Portal Filkörning?
28 april 2008 · 852 Inlägg

Avskyvärda mäniskor som inte kan skilja på ditt och mitt :@ fy fan!
Ska hålla utkik jag med!

Lalle87
28 april 2008 · 262 Inlägg

Fyfan va trist!!

AdamOpel DraMinBil.nu
28 april 2008 · 1 016 Inlägg

inga låsbultar på?

hände en arbetskollega i förra veckan med.. 2 dagar gammla 18'are med däck.. och precis som din, helförstörd bil.. kul...

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
Mortalis VW-nörd?
28 april 2008 · 4 332 Inlägg

Undra varför man drar sig uta helvete för å köpa alu fälgar...

Piraten
28 april 2008 · 166 Inlägg

Undrar hade du låsbultar/muttrar?