Lampan till motortempen och bränslemätarn i min merca w124 är paj. Jag behöver fixa den till besiktningen. Är det någon som vet hur man lättast kommer åt o byta lampan?
Jag vet inte, det är det jag vill veta. Jag försökte att ta ut mätarhuset, men blev osäker. Jag vet ju inte hur det set ut bakom, så jag var rädd att kablar o elände skulle lossa.