Avslutad : Karlstad Street Meet #1 Stoppade tråden pga förbjud mot bilträff på ikea. och pga noll respekt mot mej!!

anderzohn bilbytarkung
5 maj 2008 · 196 Inlägg

kör på den där platsen blir d trångt så får vi väl lösa detta på plats..

sponsor:
RUDSKOGA BIL&DÄCKSERVICE AB
Mercedes E220D AMG "Anderzohn" (2014)
Farleykarley
6 maj 2008 · 406 Inlägg

Lär ju vara bättre än skutberget med grusplan iaf yikes

simonr simoni rimnäisi
6 maj 2008 · 269 Inlägg

anderzohn skrev:

__pepita__ skrev:
**Förslag till träffen**

Diskuterat med Biiaatchen på msn om vart träffen ska vara.

Hur vore de med att träffas vid Lecab i Välsviken (inget annat än träffas, kolla på bilarna, tjöta litte) . Är ju bra å stor yta där å inga hus som kan störas av oss.

Å sen leder troligen Volvotobbe cruisingen och oss genom stan å så kör han dit han vill ha oss efter cruisingen?! wink

Vad tycks om de?! smile

låter väl som en utmärkt ide

det är bara det att förra träffen den 26/4 så blev de inbrott i lastbilarna.. eller i nån lastbil iaf! så jag vet inte om dom är så glada att ha oss där.. sen så kommer nog polisen att ha koll där om de kommer bilar dit.. dom vill nog inte att de ska bli fler inbrott...
men vistt ja håller med om att det är en bra plats.. men så går de när snorungar inte kan hålla fingrarna i styr så att man måste göra inbrott i lastbilar (eller vsh). väldigt synd tycker jag att det finns folk som håller på så för då går de ju inte att ha några träffar framöver..

men men!!

ja ska försöka att kolla efter en annan plats.. bor nere i karlstad nu så ja kan kika runt lite här!! antar att ni helst vill vara på asfalt!!!

tjo!

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
__pepita__ Cnc-operatör
6 maj 2008 · 608 Inlägg

simonr skrev:
det är bara det att förra träffen den 26/4 så blev de inbrott i lastbilarna.. eller i nån lastbil iaf! så jag vet inte om dom är så glada att ha oss där.. sen så kommer nog polisen att ha koll där om de kommer bilar dit.. dom vill nog inte att de ska bli fler inbrott...
men vistt ja håller med om att det är en bra plats.. men så går de när snorungar inte kan hålla fingrarna i styr så att man måste göra inbrott i lastbilar (eller vsh). väldigt synd tycker jag att det finns folk som håller på så för då går de ju inte att ha några träffar framöver..

men men!!

ja ska försöka att kolla efter en annan plats.. bor nere i karlstad nu så ja kan kika runt lite här!! antar att ni helst vill vara på asfalt!!!

tjo!

Å jisses..vilka nötter de finns!! mad Då är de nog inte så bra att stå där bland lastbilar igen så vi bilintresserade blir anklagade till nått.

kolla gärna upp en bra plats med asfalt smile

Senast redigerat av __pepita__ (6 maj 2008)

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
snurbo_diesel Egen företagare
6 maj 2008 · 864 Inlägg

nja lecab är ju visserligen en fin parkering att vara på, men med tanke på inbrott är det nog ingen bra ide, sen så kommer det ju lastbilar dit på kvällar som tankar och så, kan ju bli ivägen ändå.

Ikea parkeringen då?

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se
simonr simoni rimnäisi
6 maj 2008 · 269 Inlägg

ja jag ska glida ut ikväll å titta efter nån fin plats!! ja de e synd att man ska bli anklagad för sånt...

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
__pepita__ Cnc-operatör
6 maj 2008 · 608 Inlägg

Hur äre vid nått som liknar Rasta vid Lundstorp utanför karlstad?

Åkte förbi där när jag va t vingåker å såg att de va skitstorparkering å att de stod massa raggarbilar där då.

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
simonr simoni rimnäisi
6 maj 2008 · 269 Inlägg

ja tänker att du menar väse!! de skulle ju gå.. de e väl inte mer än drygt 2 mil dit heller...

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
__pepita__ Cnc-operatör
6 maj 2008 · 608 Inlägg

snurbo_diesel skrev:
nja lecab är ju visserligen en fin parkering att vara på, men med tanke på inbrott är det nog ingen bra ide, sen så kommer det ju lastbilar dit på kvällar som tankar och så, kan ju bli ivägen ändå.

Ikea parkeringen då?

ikea vore ju bra men de stänger kl 8 å ikea är nog inte tomt på allt folk förrän 9 ..med personal å så.

Senast redigerat av __pepita__ (6 maj 2008)

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
__pepita__ Cnc-operatör
6 maj 2008 · 608 Inlägg

simonr skrev:
ja tänker att du menar väse!! de skulle ju gå.. de e väl inte mer än drygt 2 mil dit heller...

ja de hette nog området smile äre de nån resturang där eller? tar exakt 13 min dit från karlstad city. kollade eniro smile

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
simonr simoni rimnäisi
6 maj 2008 · 269 Inlägg

__pepita__ skrev:

snurbo_diesel skrev:
nja lecab är ju visserligen en fin parkering att vara på, men med tanke på inbrott är det nog ingen bra ide, sen så kommer det ju lastbilar dit på kvällar som tankar och så, kan ju bli ivägen ändå.

Ikea parkeringen då?

ikea vore ju bra men de stänger kl 8 å ikea är nog inte tomt på allt folk förrän 9 ..mer personal å så.

ja de e ju synd att de stänger så sent annars hade ju de vart bra.. men ja tror att väse parkeringen är bra... för där kan de finnas en ganska lång rak sträcka om nån vill "leka" lite på kvällen och så tar de ju ett tag för snutarna att komma dit.... skulle bara behövt en bil med polis radio som kan hålla koll!!

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
__pepita__ Cnc-operatör
6 maj 2008 · 608 Inlägg

simonr skrev:

__pepita__ skrev:

snurbo_diesel skrev:
nja lecab är ju visserligen en fin parkering att vara på, men med tanke på inbrott är det nog ingen bra ide, sen så kommer det ju lastbilar dit på kvällar som tankar och så, kan ju bli ivägen ändå.

Ikea parkeringen då?

ikea vore ju bra men de stänger kl 8 å ikea är nog inte tomt på allt folk förrän 9 ..mer personal å så.

ja de e ju synd att de stänger så sent annars hade ju de vart bra.. men ja tror att väse parkeringen är bra... för där kan de finnas en ganska lång rak sträcka om nån vill "leka" lite på kvällen och så tar de ju ett tag för snutarna att komma dit.... skulle bara behövt en bil med polis radio som kan hålla koll!!

oki oki..annars kan vi ju träffas kl 21:00 på ikea ?! smile skjuta fram tiden en timme ska nog inte va några problem...eller? smile  Träffas i en ca 4 timmar kan ju va lagom åxå. eller va tycks?

Senast redigerat av __pepita__ (6 maj 2008)

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
simonr simoni rimnäisi
6 maj 2008 · 269 Inlägg

__pepita__ skrev:

simonr skrev:

__pepita__ skrev:

ikea vore ju bra men de stänger kl 8 å ikea är nog inte tomt på allt folk förrän 9 ..mer personal å så.

ja de e ju synd att de stänger så sent annars hade ju de vart bra.. men ja tror att väse parkeringen är bra... för där kan de finnas en ganska lång rak sträcka om nån vill "leka" lite på kvällen och så tar de ju ett tag för snutarna att komma dit.... skulle bara behövt en bil med polis radio som kan hålla koll!!

oki oki..annars kan vi ju träffas kl 21:00 på ikea ?! smile skjuta fram tiden en timme ska nog inte va några problem...eller? smile  Träffas i en ca 4 timmar kan ju va lagom åxå. eller va tycks?

Jo de blir nog bra.. men de hade ju vart lite roligare om de blev lite tidigare så man kan glänsa i solen (om nu den kommer att lysa) hehe..

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
__hogberg__
6 maj 2008 · 1 161 Inlägg

simonr skrev:

__pepita__ skrev:

snurbo_diesel skrev:
nja lecab är ju visserligen en fin parkering att vara på, men med tanke på inbrott är det nog ingen bra ide, sen så kommer det ju lastbilar dit på kvällar som tankar och så, kan ju bli ivägen ändå.

Ikea parkeringen då?

ikea vore ju bra men de stänger kl 8 å ikea är nog inte tomt på allt folk förrän 9 ..mer personal å så.

ja de e ju synd att de stänger så sent annars hade ju de vart bra.. men ja tror att väse parkeringen är bra... för där kan de finnas en ganska lång rak sträcka om nån vill "leka" lite på kvällen och så tar de ju ett tag för snutarna att komma dit.... skulle bara behövt en bil med polis radio som kan hålla koll!!

om ja får komma så påminn mej att ja tar me mej min radio så kan vi lyssna på va dom har att säga poliserna..

simonr simoni rimnäisi
6 maj 2008 · 269 Inlägg

__hogberg__ skrev:

simonr skrev:

__pepita__ skrev:

ikea vore ju bra men de stänger kl 8 å ikea är nog inte tomt på allt folk förrän 9 ..mer personal å så.

ja de e ju synd att de stänger så sent annars hade ju de vart bra.. men ja tror att väse parkeringen är bra... för där kan de finnas en ganska lång rak sträcka om nån vill "leka" lite på kvällen och så tar de ju ett tag för snutarna att komma dit.... skulle bara behövt en bil med polis radio som kan hålla koll!!

om ja får komma så påminn mej att ja tar me mej min radio så kan vi lyssna på va dom har att säga poliserna..

du får nog säkert komma... skicka PM till __pepita__ å fråga men de tror ja inte ska va några problem... de hade ju vart kanon de om du kunde ta me den!!! +++

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
simonr simoni rimnäisi
6 maj 2008 · 269 Inlägg

här är en bild på vart man kanske kan va..
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=336964

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
__hogberg__
6 maj 2008 · 1 161 Inlägg

nu ljög ja för er.. kan inte alls komma har inga pengar till de sad

simonr simoni rimnäisi
6 maj 2008 · 269 Inlägg

__hogberg__ skrev:
nu ljög ja för er.. kan inte alls komma har inga pengar till de sad

de kostar väl inte så mycke att åka från k-hamn te k-sta heller :S

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
__pepita__ Cnc-operatör
6 maj 2008 · 608 Inlägg

simonr skrev:
här är en bild på vart man kanske kan va..
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=336964

mjoo de blir nog bra att träffas vid den parkeringen tongue kan du göra en till å ta bort "rakan" å ringa in parkeringen där vi kan träffas.. så kan jag lägga in den på mitt första inlägg smile

till __hogberg__ : självkart får du komma tongue behöver du inte fråga vettu.

Jag är ingen "chef" el. "crew" till detta utan vill att alla ska va med å bestämma å att alla seriösa bilintresserade är välkomna! big_smile råka ju bara va så att jag gjorde en tråd å undra om de fanns intresse smile

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
simonr simoni rimnäisi
6 maj 2008 · 269 Inlägg

__pepita__ skrev:

simonr skrev:
här är en bild på vart man kanske kan va..
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=336964

mjoo de blir nog bra att träffas vid den parkeringen tongue kan du göra en till å ta bort "rakan" å ringa in parkeringen där vi kan träffas.. så kan jag lägga in den på mitt första inlägg smile

till __hogberg__ : självkart får du komma tongue behöver du inte fråga vettu.

Jag är ingen "chef" el. "crew" till detta utan vill att alla ska va med å bestämma å att alla seriösa bilintresserade är välkomna! big_smile råka ju bara va så att jag gjorde en tråd å undra om de fanns intresse smile

här får du en ny bild!!!
http://www.garaget.org/mypage/gallery_e … age=337043

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang