29 april 2008
Trådstartare
jag har fått en ny sterio och det ända som är surt är att den saknar en lågnivåutgång.
den förra fick fnatt och ville uppleva hur det var att leva som en bränd sterio.
hur ska jag koppla för att inte ha sönder mitt lilla slutsteg ?
Saab 9-5 Vector SportCombi BioPower 2.0t