5096
Sök

Lågnivå koppling

414 Inlägg
29 april 2008
Trådstartare
#1
jag har fått en ny sterio och det ända som är surt är att  den saknar en lågnivåutgång.
den förra fick fnatt och  ville uppleva hur det var att leva som en bränd sterio.

hur ska jag koppla för att inte ha sönder mitt lilla slutsteg ?

Saab 9-5 Vector SportCombi BioPower 2.0t

343 Inlägg
29 april 2008
#2
Saknar den en lågnivå eller har den inga alls ?
beroende på vad det är för slutsteg eller om det är flera så kan man göra lite olika

Saknar du bara en lågnivå utgång så kan du använda Y-split som har 2 honor till 4 hanar
om du saknar lågnivå helt så kan du använda en hög till lågnivå omvandlare

Projekt Prelude: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 88#p985988
Tack till: Min far
Stockholms Bil & Kaross AB
Blekingebilradio.se


Sök