klimpan skrev:
nej så är det på nästan alla fordar

pappa ha det me på sin focus (:
Så du menar att halvljuset är steglöst-ställbart från typ: 0-100% ? Tänk ifall någon kör omkring med endast 30% av halvljusets ljusintensitet? detta kan väl knappast vara lagligt?

Senast redigerat av E-30 (1 maj 2008)
Alla sätt är bra...utom de dåliga.