Audi är bäst letade efter eftermarknads påfyllnings slang men fick inte tag i det den skulle va 55 mm hittade bara 50-52 och 57 o för 57.. skulle de ha över 800 spänn.. so ja borowsade igenom audis reservdels kattalog o hittade denna slang som är 54mm o den gick att vålda på.
En kass bild men ville inte visa hur skitigt o dammigt det var i bagaget utan påfylningsröret samt batterilådan.
å så en bild på tanklocket som ja pricis monterat dit. Emil och Sanja komm förbi en vända o gav mig en ballong samt lite flex slang för kabel dragning.
sen har vi en bild på sidorutan som är tonad med det ljusaste filmen den är klar för montering i alla fall.
Är inte det den högra dörren? Annars grymt jobbat! Snart uppstart!
Mvh /T
stämmer man,, var lite trött när ja varit i garaget hela dagen o natten o sen kom hemm kl2 o postade kl3
Tack för du rättar mig:cool:
uppstart??? hmm det dröjer ett tag till, väntar på min topp har inte fått tilbaka den från motorrenoveraren det skall i nya styrningar samt fräsas säten, she skall dom mekaniska lyftarna chimsas in, o riktplanas sen kan vi fixa motor härvan o sen kan vi kanske starta
Är inte det den högra dörren? Annars grymt jobbat! Snart uppstart!
Mvh /T
stämmer man,, var lite trött när ja varit i garaget hela dagen o natten o sen kom hemm kl2 o postade kl3
Tack för du rättar mig:cool:
uppstart??? hmm det dröjer ett tag till, väntar på min topp har inte fått tilbaka den från motorrenoveraren det skall i nya styrningar samt fräsas säten, she skall dom mekaniska lyftarna chimsas in, o riktplanas sen kan vi fixa motor härvan o sen kan vi kanske starta
Jo då är det en bit kvar. Men om man tänker på vad du gjort med den så är det ett ganska litet kliv kvar . Längtar tills man får se den på träffar!