Råkade ut för mc fartdårar!

AudiFors
4 maj 2008 · 906 Inlägg

FireTraXX skrev:
HAHAHA
WOW, hela 150-160 km/h.

Ja tänk om man hade vågat sig upp i sådana hiskeliga hastigheter, då hade lacken säkert släppt på bilen.

Hahahhaa:D fan vad jag skrattar^^ skönt citat:P

=)
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
4 maj 2008 · 2 258 Inlägg

FireTraXX skrev:
HAHAHA
WOW, hela 150-160 km/h.

Ja tänk om man hade vågat sig upp i sådana hiskeliga hastigheter, då hade lacken säkert släppt på bilen.

he he... va fan får du allt ifrån? tongue ha ha ha

Sump Runk Rätt O Slätt!
Donken86
4 maj 2008 · 184 Inlägg

Personbilister e nääästan likadana mot oss lastbilschaufförer också smile dock e vi lite större o tyngre än Motorcyklar men ändå ^^

blacken
4 maj 2008 ·

Det är inte konstigt att många MC förare får byta hller senare. J*vligt märklig ojen mot rullstol förr einställning här också. Kör gärna fort och farligt men visa iaf lite respekt.

Hur skulle det vara ifall man fick lite "respekt" ifrån bilister också. Dom flesta (majoriteten) av seriösa hoj åkare visar STOR respekt för övriga medtrafikanter, men får dj"""it lite tillbaka.  Den största faran med att åka hoj är BILISTER av varierad kvalisort som antingen beställde sitt körkort ifrån Ellos postorder eller hittade det i frukostflingorna..

FireTraXX DFFL
4 maj 2008 · 9 020 Inlägg

blacken skrev:

Det är inte konstigt att många MC förare får byta hller senare. J*vligt märklig ojen mot rullstol förr einställning här också. Kör gärna fort och farligt men visa iaf lite respekt.

Hur skulle det vara ifall man fick lite "respekt" ifrån bilister också. Dom flesta (majoriteten) av seriösa hoj åkare visar STOR respekt för övriga medtrafikanter, men får dj"""it lite tillbaka.  Den största faran med att åka hoj är BILISTER av varierad kvalisort som antingen beställde sitt körkort ifrån Ellos postorder eller hittade det i frukostflingorna..

Håller med Blacken, jag visar alltid respekt mot MC-förare.

För medans vi får en bula dörren så får de en sprucken hjälm...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
racefan
4 maj 2008 · 1 059 Inlägg

finns ju inget roligare än o jaga motorcyklar på kurviga vägar,då e dom inte så snabba längre. .
Fattar inte varför folk ska klaga på allt. Trodde fart va ett gemensamt intresse,och 110 är inte fart:)

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
THEBADGUY Gorgilus addictus
4 maj 2008 · 4 740 Inlägg

160 km/h? tongue.
Gick nog så fort när en körde om mig på insidan när jag kom med ett 24 m ekipage. DET är dårskap.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
R1kard V-Power
4 maj 2008 · 1 186 Inlägg

Skojar du inte att de gick i 150-160? Fan jag vettifan om jag tror dig asså.

Såg 3 motorcyklar igår som körde 150-160 på en 50-väg precis vid en bensinmack när jag stod och tankade.

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
4 maj 2008 · 1 290 Inlägg

henrikh skrev:
Det mest irriterande är att de som kör mc helt plötsligt får en "egen" fil och kan dyka upp nästan överallt kring bilen och det J*VLIGT fort också smile

Skulle aldrig vika mig för en jävla MC idiot som kör om vid möte på fel sida vägen.

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
4 maj 2008 · 1 290 Inlägg

FireTraXX skrev:
HAHAHA
WOW, hela 150-160 km/h.

Ja tänk om man hade vågat sig upp i sådana hiskeliga hastigheter, då hade lacken säkert släppt på bilen.

Tänkt på att de kanske var på en 50 väg????

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
4 maj 2008 · 5 753 Inlägg

jag har ÅKT bakpå en motorcykel i en bra bit över 200km/h och inte änns det tyckte jag va nå coolt... så 150-160km/h, wtf?

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
gamlingen
4 maj 2008 · 5 198 Inlägg

coolt att åka fort ? varför då? är väl coolare å bryta mot alla andra å köra lagligt

MilleN
4 maj 2008 · 9 108 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:
Skulle aldrig vika mig för en jävla MC idiot som kör om vid möte på fel sida vägen.

Det var det dummaste jag läst på länge, visst att han gör fel och om något skulle hända så är det mycket hans eget fel, men att sitta bakom ett tangentbord och snacka om att mörda folk för att dom kör fort... Ja jag finner inga ord, du måste vara en bitter stackars man.

bmx
4 maj 2008 · 7 100 Inlägg

Ricky skrev:
jag och kompis va på väg vi åkte mellan sollebrunn och brobacken för veckor sedan. då kommer d 16-17stycken gasa glas mc nissar, va inte precis nåra glidar hojar utan nåt i stil med R1/R6.. skojar inte dom körde säkert om i 150-160 om inte mera. dom peppade varandra... de värsta va att dom körde om när d kom mötande bilar så dom fick försöka väja undan.. och där d va skymd skit..  inte konstigt att det händer mc olyckor när dom tror att dom äger vägen.. man blir så förbanad madmadmadmadmad

hade du haft en motorcykel så hadde du kört likadant!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
CarCass CarCass
4 maj 2008 · 627 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:

FireTraXX skrev:
HAHAHA
WOW, hela 150-160 km/h.

Ja tänk om man hade vågat sig upp i sådana hiskeliga hastigheter, då hade lacken säkert släppt på bilen.

Tänkt på att de kanske var på en 50 väg????

Tänk om det var 30 väg?????!


roll

Join the Evolution
FireTraXX DFFL
4 maj 2008 · 9 020 Inlägg

StaunteD skrev:

golfarn_nr1 skrev:

FireTraXX skrev:
HAHAHA
WOW, hela 150-160 km/h.

Ja tänk om man hade vågat sig upp i sådana hiskeliga hastigheter, då hade lacken säkert släppt på bilen.

Tänkt på att de kanske var på en 50 väg????

Tänk om det var 30 väg?????!


roll

Tänk om det var motorväg????????????????????????????????????????????????

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
gamlingen
4 maj 2008 · 5 198 Inlägg

FireTraXX skrev:

StaunteD skrev:

golfarn_nr1 skrev:

Tänkt på att de kanske var på en 50 väg????

Tänk om det var 30 väg?????!


roll

Tänk om det var motorväg????????????????????????????????????????????????

Tänk om det var på en parkering.....

R1kard V-Power
4 maj 2008 · 1 186 Inlägg

MilleN skrev:

golfarn_nr1 skrev:
Skulle aldrig vika mig för en jävla MC idiot som kör om vid möte på fel sida vägen.

Det var det dummaste jag läst på länge, visst att han gör fel och om något skulle hända så är det mycket hans eget fel, men att sitta bakom ett tangentbord och snacka om att mörda folk för att dom kör fort... Ja jag finner inga ord, du måste vara en bitter stackars man.

Håller helt klart med!

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
FireTraXX DFFL
4 maj 2008 · 9 020 Inlägg

gamlingen skrev:

FireTraXX skrev:

StaunteD skrev:

Tänk om det var 30 väg?????!


roll

Tänk om det var motorväg????????????????????????????????????????????????

Tänk om det var på en parkering.....

Tänk om det var i vardagsrummet när hela familjen tittade på porr??!?!!?!:..1.1?!?!1

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Opelmadness German cars, quality and beyond
4 maj 2008 · 8 197 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:
Skulle aldrig vika mig för en jävla MC idiot som kör om vid möte på fel sida vägen.

Ja, det var ju också ett smart svar. Tänka innan man talar, har du hört talas om det, eller torkar du dig bak innan du klämmer ut en också? roll

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang