Howdi.
Jag ägen en ford focus ST och en mercedes 180c kompressor sportkupé.
Jag är intresserad av att styla till bilarna något, så att dom får en relativt sportig look, men behöver hjälp.
Uppskattar gärna förslag hur detta skulle kunna genomföras. Förslag på vettigt trim/chip är också tacksamt.
Tack för hjälpen och lycka till med era kärror.