5951
Sök

mtx? Är det bra grejer eller?

stahre
2 maj 2008
Trådstartare
#1
'tja undrar om mtx är bra skit eller inte? är det värt att lägga ut pengar på det eller borde jag satsta på något annat märke?

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
2 maj 2008
#2
ja det är helt ok:) bättre än de mesta skitet:)


376 Inlägg
2 maj 2008
#3
ja, Mtx ägs ju och produceras utav Alpine så någ fan är det bra grjer, Rent av värstinggrejer smile

Underliga äro Herrens vägar, sa prästen när han körde i diket

www.ljudbyggaren.se
504 Inlägg
2 maj 2008
#4
Har bara testa deras basar och det med gott resultat, slutsteg m.m.....kan jag inte säga något om....

2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue"
www.ljudbyggaren.se

Better than God \o/
1 886 Inlägg
2 maj 2008
#5
Jag körde med deras klass A steg och måste säga att de var mycket bra.

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
2 maj 2008
#6
Jorsten skrev:
ja, Mtx ägs ju och produceras utav Alpine så någ fan är det bra grjer, Rent av värstinggrejer smile

Ursäkta?
MTX ägs av Mitek Corp.
http://www.mitekcorp.com/

De äger bla. även Xtant, Coustic och Streetwires...

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

376 Inlägg
2 maj 2008
#7
Lonefox skrev:
Jorsten skrev:
ja, Mtx ägs ju och produceras utav Alpine så någ fan är det bra grjer, Rent av värstinggrejer smile

Ursäkta?
MTX ägs av Mitek Corp.
http://www.mitekcorp.com/

De äger bla. även Xtant, Coustic och Streetwires...

Okej, Ursäkta jag hade nog fel. var nog bara något jag hört. Är inte så grymt inbiten i ämnet (Mindre än jag trodde) tongue

Underliga äro Herrens vägar, sa prästen när han körde i diket

stahre
2 maj 2008
Trådstartare
#8
alright! låter ju finnemang det!

vinnarskalle!
907 Inlägg
2 maj 2008
#9
Kopplade precis in min Alpine 1042D-bas i bilen, med en Quickbas-låda från BRL. Dunkar finemang! Speciellt dom poppigare låtarna (byz o sånt skit).


Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
2 maj 2008
#10
Men för att svara på trådskaparens fråga...

MTX är bra grejer. Iaf tillräckligt bra för en viss Opel Zafira i EMMA-svängen iaf wink

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP


Sök