någon här på garaget som kör med det? skulle vara mycket intressant o kika på isåfall, har hittat ett par 18"are sådana till salu. Tycker de verkar fräckt. hehe så länka eller så, så,man kan få kika pått vore schyrrans:D
Senast redigerat av NOL (2 maj 2008)