4097
Sök

Hur Poppis är våra Moderatorer :)

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
3 maj 2008
Trådstartare
hehe som rubriken säger.. Hur populära är våra Moderatorer här i bland oss ?

gillar ni dom eller "Ogillar" ni dom big_smile

Själv tycker ja dom sköter sitt jobba hyffsat bra...
Finns vissa punkter dom kanske kunde  bättra sig på wink

HA en fin helg på er nu

Mvh// Okim // Jocke

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
3 maj 2008
om man är smart så skriver man ju med varför man vill att de ska ändra sig (på vilka punkter och gärna vilken utav dem) för att alla våra moderatorer är olika!.

Själv kommer jag inte på något negativt om någon av dem.

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
3 maj 2008
Trådstartare
HAHA fegisar wink

detta är bara på skoj dom bitts inte vet ni väl ....

Mvh// Okim // Jocke

21 761 Inlägg
3 maj 2008
Nja, inte bits, men enligt användarnamnet på en av moderatorerna så kan han kanske äta upp oss big_smile.

Har själv aldrig haft något problem med någon, varken moderator eller "vanlig användare" smile.

Hmm.
3 maj 2008
"ogillar" ingen, men gillar mest Phaetoon på ngt vänster =p...

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
3 maj 2008
Har inte haft ont av nån av dom alls. smile
Men Phaetoons aprilskämt om Chrizz, som han drog in mig i var skitkul! big_smile
Där finns det humor... smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

3 113 Inlägg
3 maj 2008
jaa usch.. Love them all smile

Semper Fi

1 079 Inlägg
3 maj 2008
Sharky <3

Hehe... Extremt bra kunnande big_smile

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
3 maj 2008
Vilka är dom alla?
Chrizz, Phaetoon, Millen.. Sen då? Skäms ju när jag inte vet vad alla heter.. hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Hmm.
3 maj 2008
Irmscher Vectra skrev:
Vilka är dom alla?
Chrizz, Phaetoon, Millen.. Sen då? Skäms ju när jag inte vet vad alla heter.. hmm

Sharky och Izual, Loudness, Alecci, Redbull. sen är det några till...

Edit: Hittade i efterhand: Goffen,
Senast redigerat av Hmm. (3 maj 2008)

typ..eh..va?
582 Inlägg
3 maj 2008
Har inte varit här så länge så vet inte riktigt. En sak jag märker är att ni ibland blir ganska off-topic i trådarna här o Moderatorerna godtar det. Men det är ju upp till dom hur stränga man ska vara, kanske är jag som är van vid lite hårdare regler på andra forum jag hänger i.

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

906 Inlägg
3 maj 2008
Håller med Syst3m

=)

Gödseldräng
4 529 Inlägg
3 maj 2008
dom fixar biffen bra big_smile
phaeeton är en rolig prick (staving) ? tongue

2 014 Inlägg
3 maj 2008
Jag tycker de är jävligt grymma på det de gör! tongue

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Hmm.
3 maj 2008
Nej de e verkligen inte stränga på det här forumet, men det skapar en bättre stämmning tycker jag..

www.airsoftsverige.com är ett forum där moderatorerna är stränga som in i :p... de låser trådar hejvilt och varannat inlägg är en tillsägelse tongue...

förövrigt börjar det blir lite OT nu, och med liten överdrift hade denna motsvarighet till i forumet airsoftsverige.com, och tråden hade varit låst. tongue
Senast redigerat av Hmm. (3 maj 2008)

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
3 maj 2008
Trådstartare
Hmm. skrev:
Nej de e verkligen inte stränga på det här forumet, men det skapar en bättre stämmning tycker jag..

www.airsoftsverige.com är ett forum där moderatorerna är stränga som in i :p... de låser trådar hejvilt och varannat inlägg är en tillsägelse tongue...

förövrigt börjar det blir lite OT nu, och med liten överdrift hade denna motsvarighet till i forumet airsoftsverige.com, och tråden hade varit låst. tongue

Bevisar bara hur trångsinta och okunniga moderatorerna är  i sånnafall om dom låser en tråd där  folk  skriver hur bra dom är och har lite skoj med dom... ( för detta är bara en liten glädjetråd)

denna tråd handlar inte om att smuttskasta moderatorerna på något sett tvärt om
Dom kanske tycker det är lite kul o få beröm ibland alla dessa som håller reda på vora otyg mm big_smile

hej på re
Senast redigerat av Okim (3 maj 2008)

Mvh// Okim // Jocke

583 Inlägg
3 maj 2008
Alecci skrev:
Jag tycker de är jävligt grymma på det de gör! tongue

jag tycker du är lite partisk i dehär ämnet alecci! smile

Men jag gillar dom flesta moderatorerna här dom hjälper till bra och dom sköter allt bra med trådar och sådant. Det är endå några tusen medlemmar (79083 när jag skriver detta) och då kan de ju nästan vara lite mycke för dom alla. smile

keep up the good work!!

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

OEM <3
6 957 Inlägg
3 maj 2008
Sköter la allt bra, tål ju kritik bra osv.
Så ja gnäller inte smile

OEM <3

9 108 Inlägg
3 maj 2008
Hmm. skrev:

Verkligen inte stränga? Jag tycker inte jag gör något annat än att låsa trådar, av dom 20 senaste trådarna jag skrivit i var 14 låsningar wink Sedan är det nog ett par mer trådstarter och inlägg här än på airsoftsverige, så man hinner såklart inte lusläsa alla trådar..

Jag vill för övrigt ge en eloge till dom medlemmar som är snabba med att rapportera om det är något vi missar.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
3 maj 2008
MilleN skrev:
Verkligen inte stränga? Jag tycker inte jag gör något annat än att låsa trådar, av dom 20 senaste jag skrivit i var 14 låsningar wink Sedan är det nog ett par mer trådstarter och inlägg här än på airsoftsverige, så man hinner såklart inte lusläsa alla trådar..

Jag vill för övrigt ge en eloge till dom medlemmar som är snabba med att rapportera om det är något vi missar.

Jag vill ge en spark i arslet på användare som *inte* rapporterar sånt dom ser är fel och sedan gnäller om att modsen inte gör sitt jobb.

tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök