har nyss köpt dimljus till min escort en 96a som tidigare inte hade några dimljus fram men kablarna var fördargna nu till frågan . hur fan får jag dom att lysa ? behöver jag sätta i relä bakom säkrings dosan ? vad mer behöver jag är inte så kunnig på de elektiska på bilar. men lysena och kablarna är iaf monterad / koffe