Lister s40 fas1

ZeroZebbe
3 maj 2008 · 14 Inlägg

Får snart hem front och snart bakkjol till bilen och på dom sitter d inga lister så är sugen på att ta bort listerna på sidan av bilen vid dörrarna. Men hur ser det ut underlisterna ? är det typ en böj inåt eller är det plant så man bara behöver vaxa till d fint eller måste man spackla o lacka om och hålla på ? big_smile

Tack på förhand //sebbe

Mangeman Mr.RoadRage
3 maj 2008 · 428 Inlägg

Dom sitter plant, sitter med dubbelhäftad tejp, och dom sitter väldigt hårt fast, men bakom är det inga hål eller linande, utan bara plant under,
har du riktig otur så får du lacka om du tar bort klisterresterna för häftigt!

Var försiktig, så blir det bara fint!

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.
Falkmoore
3 maj 2008 · 31 Inlägg

Stämmer bra det.. har du fas 1 så sitter det lim under o jag hade turen på min att bara försiktigt ta bort dom men vissa har haft oturen att det blivit lacksläpp me.. men gör man försiktigt så går det men att ta bort limet kan vara bökigare men jag hade ju saker som tur e eftersom man e rekondare..

Lycka till!

ZeroZebbe
4 maj 2008 · 14 Inlägg

Tack för svaren big_smile Har plockat bort listerna nu fick bort dom lätt o bra limmet hade redan släppt på vissa ställen som tur var tongue Nu äre bara att ta bort limmet d borde väll lossna av lite tröd ir nått ?wink

Mangeman Mr.RoadRage
4 maj 2008 · 428 Inlägg

tröd?! smile gnugga bort det med fingrarna så mycket som du kan, vi har en speciell sorts trissa på jobb, som man försiktigt slipar bort med, men det går inte alltid vägen trotts den, så var försiktig!

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang