3777
Sök

vet någon någonting roligt som jag kan göra med mina magnat basar nu när jag inte fick tillbaka körkortet?

1 468 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/54071/335248_d5fr14.jpg

1 468 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
Smedhult skrev:
släng skiten i papperskorgen, ska man ha basar är de lika bra o köpa kvalité direkt tongue

nejdå, lägg ut dom på blocket?

använder dom för tillfället som subwoofer till hemabion o dom ligger redan ute på blocket =P
Körde med 2st kicker 15" l7 subbar för itne så länge sen men dessa basar e bättre än dom i basljud =P.
Forever magnat tongue

854 Inlägg
4 maj 2008
Testa om du kan spela med dom under vattnet, skulle jag gjort om jag inte fick tillbaka mitt körkort...

Sätt ut en riktig annons istället för någon smygare som alla fattar ändå...

1 468 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
Smedhult skrev:
ok, har inte mycke övers för magnat men, sålänge nån är nöjd så;) hehe

har även prövat lite fram o tillbaka bla i en volvo 745a med båda på en o samma gång. haha. taket vibrerade big_smile

1 468 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
Tradegy84 skrev:
ge dom till mig so matchar dom Magnat steget i golfen ;-)

Golf är underbara bilar =P.
du får dom för ynka 15.000:- tongue dom kostade liksom tillsammans en bra bit över 20.000:- så tongue

1 468 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
Kmarcus skrev:
Testa om du kan spela med dom under vattnet, skulle jag gjort om jag inte fick tillbaka mitt körkort...

Sätt ut en riktig annons istället för någon smygare som alla fattar ändå...

har bara prövat dessa "vattentåliga" högtalare under vatten tongue. dom säger POFF o ändå gäller inte garantin :S.

har en annons på blocket.se tongue

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
4 maj 2008
bygg in basarna i ett låååångt rör å  så de ser ut kanoner å ttesta om du kan spräka sönder rutor med dom xD

1 468 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
Smedhult skrev:
gav du över 20.000 förv basarna?? då kanske de kan va kvalité..

11.000:- för 20"arn och 14.000:- för 24"arn tongue.bästa ja haft

1 468 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
peterwallbom skrev:
kasta=)

nej inte heller då e d roligare o skrämma mina grannar i oo med att ja bor i lägenhet tongue

4 554 Inlägg
4 maj 2008
koppla till vägguttaget och se hur länge dom brummar

1 468 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
Smedhult skrev:
gav du över 20.000 förv basarna?? då kanske de kan va kvalité..

o sen jämnför för fan inte aggressor serierna med övriga magnat basar. d e som att jämnföra mds med audioban eller rockford:D

1 468 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
loudness skrev:
koppla till vägguttaget och se hur länge dom brummar

njaa. tongue

1 468 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
något a nnat man kan göra? spela quake med dessa under skrivbordet=?? cod 4 kanske e bättre??

Livsnjutare
342 Inlägg
4 maj 2008
Sälja dom och betala ditt ny körkort? HAHAHAHA

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!

1 785 Inlägg
5 maj 2008

Bygg en luft tät låda! Montera basen med konen vänd in mot lådan och magneten ut i fria luften. Gör 2st hål för luftslangar med varsin backventil. Sätt den ena backventilen så den släpper in luft i lådan och den andra att släpper ut luft ur lådan, Kolla sen hur mycket luft basen kan pumpa.

Efter det kan man ju alltid testa vilken musik genre låt som pumpar mest luft!

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

263 Inlägg
5 maj 2008
Jonve skrev:

Word big_smile

Bjuuuu han!!

1 468 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Jonve skrev:

Nej  nej. jag blev av med det pga jag fick epilepsi. så jag får antagligen tillbaka det nästa år igen
tonguetonguetongue

1 468 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
dbjanoz skrev:

Bygg en luft tät låda! Montera basen med konen vänd in mot lådan och magneten ut i fria luften. Gör 2st hål för luftslangar med varsin backventil. Sätt den ena backventilen så den släpper in luft i lådan och den andra att släpper ut luft ur lådan, Kolla sen hur mycket luft basen kan pumpa.

Efter det kan man ju alltid testa vilken musik genre låt som pumpar mest luft!

basmusik har funkat bäst hittills och sen krigsfilmer tongue.
det e störtskönt o lyssna på musik när basen "gungar" från 20hz till 230hz wink,

Grannarna har bara knackat en enda gång när jag spelade fullt ut med 46hz. heheheheh

Sök