Hej!
Jag har en saab 9-3 vector 2003a som jag skulle vilja göra något med stereo så att jag via bluetooth kan spela upp musik från min mobil. Är detta möjligt har hört att t ex. BKE har något sådant sätt som kan installeras i bilen. Däremot tog de minst 4000kr för detta och tänkte höra om någon vet vad jag behöver? Bilen är dessutom förbered för att ha inbyggd telefon eller vad det kan tänkas kallas.
Så någon form av Bluetooth-sats vore inte fel.
EDIT: Stereon som är i är orignal och vad jag tror så är det inte den minsta varianten men heller inte den största. Ha exempelvis CD-växlare, större display osv, men inte navigator. Hoppas någon har en aning om vad det kan vara för stereo jag kan ha.
mvh
Erik Johansson
Senast redigerat av Ejo (5 maj 2008)