Jag hade som sagt tänkt köpa en present till min pojkvän som tar studenten nu i juni. Någon som har nåt förslag ? Han gillar sin bil.. väldigt mycket, haha Överhuvud taget bilar och allt som har med motorer att göra.
Han har en BMW 325i coupé från 93.. Och eftersom jag själv går skola så lever jag endast på studiebidraget som är på 1050, men mamma hade tänkt sponsra med lite pengar.
Lägg inte alla pengar på honom. Köp lite småskit från blueride.se eller något i stil med det som han kan tänkas gilla..(klädsel, mattor, växelspaksknoppar eller vad som) Kolla på Styling interiör där finns mycket smått, sen ett presentkort på bensin är aldrig fel, men det behöver ju inte vara på mer än 300kr tycker jag. Det är mitt tips
- Schampoo, tvättsvamp, polish...Sonax säljer ju en på Mekonomen för typ 99kr - En bensincheck på kanske en 500 hundring? - En tavla med ett kort som han gillar på hans bil - Lite godis...? Typ Alghrens Bilar - En snygger ballong på hinken!!
Alltid en skojig idé som kommer lämna ett roligt minne.
Mvh Björk
BTW: Sj har ja en flickvän som tar studenten, DE e inte lätt att köpa till henne