4208
Sök

Få tillbaka körkort efter indraget.

733 Inlägg
6 maj 2008
Trådstartare
Japp, lyckades med bedriften att ha kortet i 2,5 månad innan jag blev av med det i tre månader. Nu är det bara några dagar kvar på denna hemska spärrtid så jag kan få köra bilarna igen, men sen är det det där med att få tillbaka det. Blev väldigt förvånad för jag fick brev hem i förra veckan om att jag bara skulle göra ny fotografering samt betala tillverkningen av ett nytt. Så jag ovch några polare som varit av med det lika lång tid har pratat om det. För dom har fått göra om teorin och körning.

Brukar dom ha det så olika eller är det bara grundat på vad man har gjort för "brott"? (själv körde jag då utan körkort på W&W i varberg 14 juli. Så dom drog in det när jag hade fått kortet och lite efter det.)

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Driifter;)
1 630 Inlägg
6 maj 2008
du hade ju inget körkort när du gjorde din grejj så då hade du inte heller prövotid det hade säkert dina kompisar?

kompisen gjorde likadant o "övningskörde" lite själv utan nån med innan han hade körkort och fick också tillabaka det sen igen

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

733 Inlägg
6 maj 2008
Trådstartare
Okej okej... är väl pga det då smile Lite tur fick jag iaf ha med att få tillbaka det.

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Sök