6608
Sök

Problem med slutsteg

1 Inlägg
7 maj 2008
Trådstartare
#1
Hallå har ett slutsteg som jag driver två basar på.. Men det spelar inte bra går efter motorljudet och annat skrammel.. Och det är inte lågnivåkabeln som ligger mot jord eller förnära matarkabeln. Har också bra jord då kabeln är lika grov som + och steget är monterat mot plåten.
Någon som har något tipps eller förslag?

4 554 Inlägg
7 maj 2008
#2
använd sökfunktionen och kolla de klistrade trådarna om hur man ska göra installationen rätt så kommer du finna svar
låst


Sök