Inbrott, igen....

Daniel_fbg
7 maj 2008 · 1 Inlägg

Så var det dags igen, i Måndags morse ringde grannen mig klockan 5 och sa att bilen såg lite skum ut....Gick ut och vad får man se? Jo någon jävla klåpare har försökt gå in genom bagaget, vidare till höger passagerardörr och försökt där men inte lyckats, går vidare till motorhuven och försöker öppna den med KOFOT!!!? detta visar på en ypperlig intelligenskvot av 20 fiskmåsar, nåväl människan kommer på att slår man in en ruta blir det lättare så det gör man och kan då öppna huven normalt för att då komma åt, luftfilter, luftmängdsmätare samt databoxen, jävla jobb för lite småskit enligt min mening, men men, vidare in i kupe´n och sliter ut armstödet i mittkonsollen samt försöker sno stereon utan att lyckas och blir då så frustrerad att man måste slå sönder den......moget.

Så, då vill jag höra era bästa stoppa tjuven trix, inte för att jag tror jag får tillbaka bilen från försäkringsbolaget men man får väl köpa en ny....Bilen är för övrigt 855 t5 -96

//Daniel

red daddy
7 maj 2008 ·

Larm? Faan va tråkigt sånt där är... de suger sad

Piraten
7 maj 2008 · 166 Inlägg

Så trist.
tyvärr värkar det bli vanligare att tjuvarna, packet, idioterna slår sönder bilarna när de inte kommer åt det de vill ha.
En på jobbet fick hela bilen demolerad det ända de lyckades få med sig var bilbarnstolen.
Suck blir väll snart som i Östeuropa när man lämnar bilen ska handsfacket vara öppet och tomt. Har du kombi ska du inte tona svart för då kan det ju finnas något där bak.

dusty Living in the fastlane
7 maj 2008 · 2 616 Inlägg

fan va trist sad jobbigt med så mycket skada.

Kihlstrom
7 maj 2008 · 60 Inlägg

Faan va tradit!!!
Själv har jag blivit av med en bil, och haft inbrott i en annan. Det är nog TUR att man inte skulle ertappa dom, undra vad man hade gjort...!?

Om NISMO står för Nissan Motorsports, betyder då HOMO Honda Motorsports?
Roz-104 typ..eh..va?
7 maj 2008 · 582 Inlägg

Så jävla surt asså. O så jävla onödigt att dom ska slå sönder med, kunde dom jävlarna inte nöja sej med att "bara" stjäla. Fy fan säger jag!

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
sandrisGT Bilmekaniker
7 maj 2008 · 46 Inlägg

instalera el i stolarna .. så när dom försöker sno nått får dom en stöt dom sent lär glömma !! rättvisa ska de va !

//Sandra
Ford Sierra GT "Red Pearl" (1993)
Ford Focus ST "Golden" (2015)
Ford Sierra Cosworth 4x4 "Black Pearl" (1990)
Cobrajet
7 maj 2008 · 81 Inlägg

Man blir så jävla trött på alla IDIOTER,min polare fick inbrott i sin V70 99:a. Hela dörren hade idioten brutit sönder innan fanskapet krossade rutan och snodde en laddarkabel för 39 kr,det skulle vara skottpengar på sånt pack FY FAN.

MVH
Cobra Jet
zshoe Kokar ris
7 maj 2008 · 923 Inlägg

det där med att elektrisera diverse saker i bilen har ju varit uppe ett antal gånger, och har tyvärr förklarats ganska så omöjligt iaf karossen med jord punkter etc, men bra idé annars! jävligt tråkigt med bilen också, finns så många nötter...

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"
BMW Z3 "zshoe" (1999)
Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
8 maj 2008 · 270 Inlägg

Först måste jag säga att jag tycker synd om dig för det du råkat ut för och sen också att JAG BLIR SÅ JÄVLA LESS på alla dessa klåpare som inte ser det roliga i att ÄGA eller FÖRTJÄNA sina egna saker, och det faktum att man som misslyckad tjuv ska slå sönder allt runtomkring? Vad fan är det för jävla sätt?

Phew, så nu fick man skriva av sig lite ilska också.

Hoppas du får något av försäkrningsbolaget iaf!

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
roxe Jesus didn´† Tap
8 maj 2008 · 1 146 Inlägg

Hoppas det löser sig. Skulle slå sönder knäskålarna på han om man såg idioten.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
ronne
8 maj 2008 · 796 Inlägg

Herre gud vilka tragiska människor det finns som bara förstår o snor.går nog tyvärr inte göra så mycket åt det.. gör man nåt som dom skadar sig på så åker man dit för det tyvärr. försök o fixa ett garage eller liknande det är nog det enda man kan göra.

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang