Hej! En riktig newbee fråga som jag inte hittat svar på i forumet eftersom de flesta utom jag vet nog hur man gör detta.
Det jag vill göra är helt enkelt att plocka ur orginalstereon och koppla in en ny.
Frågan är alltså hur får jag ut orginalstereon och är det svårt att montera en ny (Kenwood KDC-W3041AY)?
Bilen är en peugeot 206 02:a
Tacksam för snabbt svar!
Ola