6472
Sök

Newbee fråga angående att få bort orginalstereo i peugeot 206

2 Inlägg
7 maj 2008
Trådstartare
#1
Hej! En riktig newbee fråga som jag inte hittat svar på i forumet eftersom de flesta utom jag vet nog hur man gör detta.
Det jag vill göra är helt enkelt att plocka ur orginalstereon och koppla in en ny.
Frågan är alltså hur får jag ut orginalstereon och är det svårt att montera en ny (Kenwood KDC-W3041AY)?

Bilen är en peugeot 206 02:a

Tacksam för snabbt svar!

Ola

2 Inlägg
7 maj 2008
Trådstartare
#2
Problemet fixat...


Sök