6520
Sök

Baslåda i Audi 90

148 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
#1
Tjena!
Har en Audi 90 quattro med tanken bakom ryggstödet å min fråga är om någon vet om de går att ha baslåda i den ? visst går de de förstår ja oxå men alltså så de låter bra:D helst inne i bilen tongue
Vore lite tacksam för svar å gärna bilder

Tack på förhand

//Baloo

quattro crew come to rape you
Smärta är feghet som lämnar kroppen

148 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
#2
Ingen som vet lr kan ?smile hehe

quattro crew come to rape you
Smärta är feghet som lämnar kroppen

143 Inlägg
8 maj 2008
#3
Baloo79 skrev:
Tjena!
Har en Audi 90 quattro med tanken bakom ryggstödet å min fråga är om någon vet om de går att ha baslåda i den ? visst går de de förstår ja oxå men alltså så de låter bra:D helst inne i bilen tongue
Vore lite tacksam för svar å gärna bilder

Tack på förhand

//Baloo

kan få lyssna i en A80 me dubbel 12´r i skuffen..
efter d vet du nog om du vill ha d el inte..

tyvärr vet ja inte hur d e bra el dåligt me din tank..

kollat me NA killarna??  Nordic Audi alltså.. 

www.NordicAudi.com

148 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
#4
Ja lyssnar gärna ...men ja vill veta om någon har lr haft samma problem som ja smile tror tanken e i vägen hehe smile

quattro crew come to rape you
Smärta är feghet som lämnar kroppen

123 Inlägg
8 maj 2008
#5
Jag har baslåda i skuffen och soppatanken i ryggstödet, låter helt okej faktiskt
Tänk mindre och koppla mer big_smile

Livet är inte en dans på rosor....det är en lek också

672 Inlägg
8 maj 2008
#6
Du har väll skisack i den? Hade ja i min... kanske finns nåt sätt å få ut brummet där...

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.


Sök