Tjena! Har en Audi 90 quattro med tanken bakom ryggstödet å min fråga är om någon vet om de går att ha baslåda i den ? visst går de de förstår ja oxå men alltså så de låter bra:D helst inne i bilen Vore lite tacksam för svar å gärna bilder
Tack på förhand
//Baloo
quattro crew come to rape you
Smärta är feghet som lämnar kroppen
Tjena! Har en Audi 90 quattro med tanken bakom ryggstödet å min fråga är om någon vet om de går att ha baslåda i den ? visst går de de förstår ja oxå men alltså så de låter bra:D helst inne i bilen Vore lite tacksam för svar å gärna bilder
Tack på förhand
//Baloo
kan få lyssna i en A80 me dubbel 12´r i skuffen.. efter d vet du nog om du vill ha d el inte..
tyvärr vet ja inte hur d e bra el dåligt me din tank..