5930
Sök

byta högtalare fram på en volvo s70?

63 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
Nån som har något bra tips på hur man kan byta högtalare fram på en  volvo s70?
klyddigt(jobbigt) som fan!!!
Senast redigerat av Volvo855_t5 (8 maj 2008)

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
8 maj 2008
og900turbo skrev:
tänk på hur du stavar ! så man fattar vad det står , så får du nog mer hjälp!! mvh!!

lol

Jag är i vanliga fall as-grinig när det gäller stavning osv men det enda han stavade fel på var ju "byta" i rubriken tongue

Dock föreslår jag att trådskaparen ändrar rubriken till tex "Hur byter man högtalarna fram i en S70 -9x" eller "Hjälp med byte av högtalare i S70 -9x" för att få fler personer intresserade av tråden smile
Senast redigerat av TBOC_Razor (8 maj 2008)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

63 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
og900turbo skrev:
tänk på hur du stavar ! så man fattar vad det står , så får du nog mer hjälp!! mvh!!

orka, kan man svenska så förstår man...hade bråttom när ja skrev det!

Egen företagare
864 Inlägg
8 maj 2008
ta lös dörrsidan så ser du hur du ska göra sen.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

63 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
snurbo_diesel skrev:
ta lös dörrsidan så ser du hur du ska göra sen.

hur bytade du fram? man kan inte bara byta man måste ha nån sorts va fan det nu heter har fått hjärn släpp, för att få plats med andra hg!!!!!11

5 089 Inlägg
8 maj 2008
dörrsidan sitter med en skuv i "handtaget" och med plasten som sitter runt dörröppnaren, sen är det bara att rycka ut dörrsidan och lyfta upp den över låsknoppen, sen sitter högtalaren med fyra skruvar och två sladdar:) och sätter tillbaka den nya högtalaren i omvänd ordning:)

\Lindgren

63 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
FLindgren skrev:
dörrsidan sitter med en skuv i "handtaget" och med plasten som sitter runt dörröppnaren, sen är det bara att rycka ut dörrsidan och lyfta upp den över låsknoppen, sen sitter högtalaren med fyra skruvar och två sladdar:) och sätter tillbaka den nya högtalaren i omvänd ordning:)

jag har haft av dörr o allt..men ja måste ha nån sorts kopling för att få fast hg i dörren...org hg sitter en plast grej som håller fast skiten=)

4 824 Inlägg
8 maj 2008
Du behöver en monteringssarg för att få fast högtalaren, finns på närmsta bilstereo affär.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

Sök