7432
Sök

Fälgar till en vit amazon!

135 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
Hej!

Jag håller just på att installera Lesjöfors sänkningsfjädrar och bilstein dämpare på denna Amazonen och jag skulle gärna vilja ha nya fälgar till den också, men vet ej vilka! Så jag tycker att ni skulle kunna ge förslag, det enda kraven jag har är att de ska helst inte vara bredare än 7,5" och kanske inte för "nakna", har ju inga stora snygga bromsskivor bakom... Storleken jag hade tänkt mig är runt 17"-18", men ni kan även komma med andra förslag.

Ös på med förslag!!!

Driifter;)
1 630 Inlägg
8 maj 2008
antar att du räknat med spacers eller? e ju inte lättaste o hitta med rätt ET till amazon tyvärr..

annars american racing fälgar e ju inte dummt.. hur mkt pengar ska de kosta?

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

933 Inlägg
8 maj 2008
Du ska satsa på american racing fälgar som förgående talare sa

135 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
Jo, jag har räknat med spacers, american racing fälgar är inte så jätte dumt, men alla andra har såna tycker jag! Hur mycket pengar det får kosta beror lite på hur prisvärda fälgarna är, men inga jättedyra...

264 Inlägg
8 maj 2008
finns ju en fet vit amazon här på garaget med borbet a fälgar, typ 7" fram å 9" bak 17"are då alltså, å de ser ju duktit bra ut pluss att du ser ju knappt bromsskivorna med dem

135 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
WurstingErik skrev:
finns ju en fet vit amazon här på garaget med borbet a fälgar, typ 7" fram å 9" bak 17"are då alltså, å de ser ju duktit bra ut pluss att du ser ju knappt bromsskivorna med dem

Tror jag vet vilken du menar, jo den är väldigt fet, men den är väl rätt masserad också för att det ska passa och sedan tror är det nog bredare fälgar än så på den också (om vi tänker på samma).
Du har inte någon länk?

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
8 maj 2008
Breddade originalfälgar med mbanksvart centrum och silverlackat fälgbana. smile Snyggt och klassiskt. Så slipper du oroa dig för bromsarna. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

51 Inlägg
9 maj 2008
bbs rm wink

Svergies vanligaste mening:
Jag vet inte.
:)

Sök