jag antar att du inte vill att det ska kosta allt för mycket, eller?
lackahuv o baklucka svart.. om du inte har lust/råd med riktig kolfiber.. fall du nu ev. ska lacka dessa delar kanske du skulle fixa gällar, intag eller scoop på huven
nya fälgar hos Realcar o deras Rota-sortiment! fall du inte vill lägga ut mer pengar på riktiga..
vinge är en smaksak.. dock tycker inte jag att du ska fixa någon..
lackahuv o baklucka svart.. om du inte har lust/råd med riktig kolfiber.. fall du nu ev. ska lacka dessa delar kanske du skulle fixa gällar, intag eller scoop på huven
nya fälgar hos Realcar o deras Rota-sortiment! fall du inte vill lägga ut mer pengar på riktiga..
Nja helst inte allt för mycke riktig kolfiber blir det nog inte, men jäkla snyggt vad kan de ligga på? men svart me luftintag vore nått
köp ett vertex kjolpaket kolla på APR vinge och speglar då Tein coilovers? nåt som kan passa
just ja, kjolpaket vare också ja de som du skicka bild på va riktigt snyggt, men finns det inte på nån svensk sida? speglar vore kanske också något tackar
köp ett vertex kjolpaket kolla på APR vinge och speglar då Tein coilovers? nåt som kan passa
just ja, kjolpaket vare också ja de som du skicka bild på va riktigt snyggt, men finns det inte på nån svensk sida? speglar vore kanske också något tackar
hehe aa tänkte du kanske skulle vilja ha det sen är det ganska ovanligt ändå Vad jag vet finns det ingen återförsäljare av äkta vertex i Sverige,men sen e driftworks bra med och kostar inte så mkt för vad man får APR finns däremot och köpa.. tror PBZ e återförsäljare av deras vingar o speglar.. men dem e ganska dyra..
hehe aa tänkte du kanske skulle vilja ha det sen är det ganska ovanligt ändå Vad jag vet finns det ingen återförsäljare av äkta vertex i Sverige,men sen e driftworks bra med och kostar inte så mkt för vad man får APR finns däremot och köpa.. tror PBZ e återförsäljare av deras vingar o speglar.. men dem e ganska dyra..
okej drog iväg lite om ja skulle köpa kjolpaketet ca 18.000 kr om ja räknat rätt så
Nja helst inte allt för mycke riktig kolfiber blir det nog inte, men jäkla snyggt vad kan de ligga på? men svart me luftintag vore nått
fälgarna ja har på nu blir kvar också..
kolla en snabb check hos realcar och dom kostar där runt 17-15.000. Det är ju en del pengar men det får man ju leva med när man vill ha kolfiber.. med rätt kontakter kan man kanske få det billigare.
Men intag o gällar tycker jag att du ska satsa på
såg just dina 350Z fälgar och dom är tillräckligt fina i min smak lacka dom bara guld o ha en kromad/silver fälgbana
kan de bli bra sådär? men frågan är nu om ja ska ha svart där nere, eller bara ränderna? längst ner på fronten.. blir nog att lackera ränderna nästa vecka
kan de bli bra sådär? men frågan är nu om ja ska ha svart där nere, eller bara ränderna? längst ner på fronten.. blir nog att lackera ränderna nästa vecka
Jag tycker inte om de stripsen. Om jag vore du skulle jag göra de lite bredare och sätta de närmare varandra. Plus att de skulle sluta på något snyggt sätt i nerderkant på huven
Någon som kan komma på en bra text ja kan ha vid tanklocket på båda sidorna? inge skämt text eller liknande, helst nån klubb.. tuning/styling firma eller något
Har ändrat mig lite i framtidsplanerna ;D va tycker ni om detta? inte perfekta bilden, men man ser ju iaf.. självfallet är de ju mer smådetaljer som ska me, som luftintag å så dekaler är beställda, kommer nästa vecka troligen.. men kom gärna me förslag, vill ha en drift-look på den så
edit: sidokjolarna är ej monterade, men har dom liggandes, men ingen frontspoiler och hitta ej någon på internet som ja kunde montera dit i photoshop =/